آتش‌نشانی الیگودرز با کمبود تجهیزات مواجه است

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الیگودرز گفت: کمبود تجهیزات مناسب مانعی برای ارایه خدمات موثر به شهروندان در این شهر شده است.

به گزارش ایمنا، کریم جلیلی در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز فعالیت شورای ششم و شهردار در این شهر، ترمیم و بازسازی ساختمان مرکزی سازمان آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفت و این ساختمان اکنون ترمیم و بازسازی شده است.

وی افزود: در طول این مدت، خدمات سازمان آتش نشانی به مردم از جمله مهار آتش سوزی منازل ۸۹ مورد، تصادفات جاده‌ای ۶۸ مورد، آتش سوزی خودرو ۵۳ مورد و رهاسازی درب های ضدسرقت و آسانسور، انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی الیگودرز خاطرنشان کرد: ۲۷۰ مورد گرفتن حیوانات در منازل، ۱۱۰ مورد اطفای حریق زمین‌های خالی و کشاورزی، ۲۳۷ مورد همکاری با حوزه خدمات و ادارات و ۳۳۵ مورد آموزش در مدارس در آغاز شروع مدارس از خدمات این سازمان بوده است.

محمد پایمرد، رئیس شورای شهر الیگودرز نیز در این جلسه، تصریح کرد: آتش‌نشانان ایثارگرانه در مقابل خطرات جان خود را به خطر می‌اندازند تا سلامتی را برای هم وطنان به ارمغان بیاورند که این کاری سخت و خطیر است.

وی در این جلسه ضمن تبریک روز آتش نشان به تشریح ابعاد مختلف آتش نشانی و خدمات ایمنی پرداخت و ضمن تقدیر از زحمات آتش‌نشانان، آمادگی شورای اسلامی شهر جهت تجهیز بهتر سازمان آتش‌نشانی شهر اعلام کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 608733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.