کمک نقدی منچستریونایتد به آسیب دیدگان طوفان در آمریکا!

خانواده گلیزر بودجه‌ای را برای کمک به تلاش‌های امدادی در ایالات متحده در پی طوفان ایان اهدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خانواده گلیزر بودجه‌ای را برای کمک به تلاش‌های امدادی در ایالات متحده در پی طوفان ایان اهدا کرده‌اند.

مالکان منچستر یونایتد که در میان هواداران محبوب نیستند و ممکن است شیاطین سرخ را بفروشند، در پی طوفان "ایان" که خسارات و اختلالات گسترده‌ای را در ایالات متحده ایجاد کرده است، کمک مالی کرده‌اند. طوفان ایان یکی از قوی‌ترین طوفان‌هایی است که تاکنون در این کشور رخ داده است.

منچستر در بیانیه‌ای اعلام کرد که کمک‌های مالی به "سازمان‌ها و کسانی که بیشتر تحت تأثیر طوفان در جنوب غربی فلوریدا و در سراسر ایالت هستند و از آسیب دیدگان حمایت می‌کنند" داده خواهد شد.

خانواده گلیزر همچنین مالک تیم تامپا بی باکانیرز هستند. دارسی گلیزر کاسویتز، یکی از مالکان، جزئیات بیشتری را در بیانیه‌ای ارائه کرد. کاسویتز گفت: "ویرانی در جنوب غربی فلوریدا نمایان است و خسارت وارد شده در سراسر ایالت ما برای مدتی باقی خواهد ماند." "این کار مستلزم این است که کل جوامع به مدت طولانی با هم کار کنند و خانواده ما متعهد به کمک به بهبودی است. افکار و دعاهای ما با افراد بی‌شمار آسیب دیده، اولین واکنش‌دهنده‌های قهرمان و همه کسانی است که به حفظ امنیت دیگران کمک می‌کنند."

شیاطین سرخ پس از تعطیلات فیفادی‌، روز یکشنبه با مسابقه دربی مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، به لیگ برتر باز خواهند بازگشت.

کد خبر 608713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.