انتقاد مهاجم سابق به پپ: بالاخره آزاد شدم!

مهاجم آرسنال گفته برخلاف آزادی عملی که در تیم جدیدش دارد، در سیتی اوضاع برایش متفاوت بوده و مهاجم بیشتر بازی را تماشا می‌کرده.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ESPN، گابریل ژسوس، مهاجم کنونی آرسنال و بازیکن سابق منچسترسیتی توضیح داد که چرا تیم قبلی خود را به مقصد آرسنال ترک کرده است.

گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی در تابستان امسال با ۴۵ میلیون پوند به ورزشگاه امارات نقل مکان کرد و از سیتی جدا شد. با اینکه او همچنان در آرسنال هم به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کند، اما اعتقاد دارد که سیستم بازی توپچی‌ها به او برای درخشیدن کمک بیشتری می‌کند.

ژسوس که در سیتی عملکردی قابل قبول داشت، هیچگاه یکی از ستاره‌های اصلی تیمش نبود اما با پیوستن به آرسنال همه چیز برای وی تغییر کرد. این مهاجم اهل آمریکایی جنوبی با زدن ۴ گل در ۸ بازی، یکی از بهترین خریدهای این فصل اروپا به حساب می‌آید و امید اصلی تیم آرتتا برای گلزنی است.

ژسوس در مورد دلایل جدایی خود از سیتی گفت: موضوع این بود که گواردیولا درک بالایی از فوتبال و آنچه می‌خواست در زمین انجام شود داشت. سپس این به شما بستگی داشت که حرف‌هایش را بپذیرید یا نه. مدتی دستورات تاکتیکی او و تغییراتی که احساس می‌کرد باید در زمین مسابقه داشته باشم را پذیرفتم، اما لحظه‌ای رسید که به خودم گفتم من در فوتبال انتظارات دیگری از خودم دارم. از او تشکر کردم که به من توجه داشته است اما او هم متوجه شد که مسیر ما باید از یکدیگر جدا شود. فوتبال ورزش متنوعی است و بازیکنان مختلف با سبک‌های مختلفی در آن حضور دارند.

وی افزود: در سیتی اوضاع متفاوت بود. مهاجم آنقدر صاحب توپ نبود و بیشتر بازی را تماشا می‌کرد. با میکل آرتتا درباره سبک آرسنال صحبت کردم. او مرا می‌شناسد، من او را می‌شناسم، فهمیدم او از من چه می‌خواهد. اکنون، من در زمین آزاد هستم که کارهای متفاوتی انجام دهم. با لبخند بازی می‌کنم و از حضور در زمین مسابقه خوشحالم. حالا سعی می‌کنم همیشه بهترین کار را انجام دهم.

ژسوس در پنج فصل و نیم برای منچسترسیتی ۹۵ گل به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا چهار قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی در جام کارابائو کسب کنند، اما اکنون او به دنبال افتخارآفرینی با تیم لندنی است.

کد خبر 608700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.