نتایج ۲ دیدار از روز چهارم رقابت‌های مرحله‌گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا

تیم‌های ملی ژاپن و ویتنام، در دومین دیدار خود در مرحله‌گروهی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا، از سد کره‌جنوبی و عربستان‌سعودی گذشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه هشتم مهرماه_ چهارمین روز از رقابت‌های مرحله‌گروهی شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا به‌میزبانی کویت پیگیری شد و دو دیدار بسیار حساس در ساعات ۱۱ و ۱۴ در گروه چهارم به انجام رسید.

نتایج بازی‌های دوم گروه چهارم به‌شرح زیر است:

کره‌جنوبی صفر - ژاپن ۶

تیم‌های ملی کره‌جنوبی و ژاپن امروز در ادامه رقابت‌های مرحله‌گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا و در دومین بازی از ساعت ۱۱ ظهر مقابل یکدیگر قرار گرفتد که در پایان تیم‌ملی ژاپن انتقام شکست بازی اول برابر عربستان‌سعودی را از کره‌ای‌ها گرفت و با ۶ گل حریفش را در هم کوبید.

گل‌به‌خودی (دقیقه ۶) - اولیورا آرتور (دقیقه ۷) - سوما میزوتانی (دقیقه ۱۸) - کنتارو ایشیدا (دقیقه ۲۸) - کانازاو سورا (دقیقه ۲۹) و توموکی یوشیکاوا (دقیقه ۳۶) گلزنان ژاپن در مقابل کره‌جنوبی بودند.

زری فتحی (ایران) و گلاره ناظمی (ایران) داوران اول و دوم این بازی حساس و مهم بودند و فهد بدیرالاوسانی (امارات) به‌عنوان داور سوم و لی‌پو فو (چین‌تایپه) به‌عنوان وقت‌نگهدار، داوران ایرانی را همراهی کردند.

عربستان‌سعودی یک - ویتنام ۳

در یکی دیگر از بازی‌های مهم گروه مرگ، برندگان بازی‌های اول از ساعت ۱۴ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان ویتنام موفق شد طبق پیش‌بینی‌ها به پیروزی دست پیدا کند و اجازه خلق یک شگفتی دیگر توسط عربستان را نداد.

اوساما سعید ادریس (بحرین) داور اول، ابراهیم محرابی‌افشار (ایران) داور دوم، هآوکار احمد (عراق) داور سوم و محمد چامی (لبنان) وقت‌نگهدار این دیدار بودند.

به گزارش ایمنا، با نتایجی که امروز به‌دست آمد تکلیف یکی از تیم‌های گروه چهارم برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی به بازی آخر کشیده شد. ویتنامی‌ها با دبل در پیروزی و کسب ۶ امتیاز راهی دور بعد شدند و تیم‌های ملی عربستان‌سعودی (با پیروزی در بازی نخست) و ژاپن (پیروزی در دیدار دوم) باید برای صعود، در بازی آخر مرحله‌گروهی به برتری برسند.

کد خبر 608699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.