منچسترسیتی قیمت برناردو سیلوا را تعیین کرد

ملی پوش پرتغالی در پنجره گذشته مورد توجه باشگاه بارسلونا بود اما سران سیتی اجازه جدایی وی را صادر نکردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، باشگاه منچسترسیتی رقم جدیدی برای خروج برناردو سیلوا تعیین کرده و این بازیکن پرتغالی در صورت دریافت پیشنهادی رکوردشکن می‌تواند از جمع سیتیزن‌ها جدا شود.

باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده است که در صورت دریافت پیشنهادی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو (۸۹ میلیون پوند) در تابستان آینده آماده فروش سیلوا خواهد بود و اجازه جدایی این بازیکن پرتغالی را صادر می‌کند. این ملی پوش پرتغالی در پنجره گذشته مورد توجه باشگاه بارسلونا بود اما سران سیتی اجازه جدایی وی را صادر نکردند.

باشگاه بارسلونا تا مدت‌ها برای جذب برناردو سیلوا تلاش کرد. سران باشگاه اسپانیایی به منظور جذب سیلوا، حاضر به پذیرش ریسک‌های بزرگ شدند اما در نهایت این منچسترسیتی بود که اعلام کرد به راحتی اجازه جدایی هافبک مطرح خود را نمی‌دهد.

باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت هزینه مورد درخواست سیتی نبود و به همین دلیل معامله در تابستان بهم خورد.

منچسترسیتی این بار مبلغ مشخصی را برای انتقال سیلوا تعیین کرده و باشگاه‌ها می‌توانند برای جذب این بازیکن اقدام کنند. مشخص نیست آیا بارسلونا باز هم برای خرید برناردو اقدام خواهد کرد یا خیر، اما من سیتی بدون شک علاقه مند است تا سود خوبی از فروش وی به جیب بزند.

سیلوا تا ژوئن ۲۰۲۵ با سیتیزن‌ها قرارداد دارد و نقش برجسته‌ای در این فصل برای این باشگاه ایفا کرده است. وی در ۱۰ بازی در تمامی رقابت‌ها دو گل به ثمر رسانده و سه پاس گل نیز به هم تیمی‌های خود داده است.

کد خبر 608677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.