بنزما یکشنبه به میادین بازمی‌گردد

اگرچه بنزما در جلسه کامل تمرینات شرکت نکرده، اما می‌توان گفت که به شرایط آمادگی رسیده است و می‌تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، رئال مادرید ممکن است لوکا مودریچ را به دلیل مصدومیت در تعطیلات ملی از دست داده باشد، اما به نظر می‌رسد که آنها در آستانه بازگرداندن یکی از ستاره‌های کهنه کار دیگر خود هستند.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید سه هفته و نیم دور از میادین بوده، اما روز چهارشنبه دوباره شروع به استفاده از توپ در تمریناتش کرد. اگرچه او در جلسه کامل تمرینات شرکت نکرده، اما می‌توان گفت که به شرایط آمادگی رسیده است و می‌تواند تیمش را همراهی کند.

بنزما در مصاحبه با AS اعلام کرد که در بازی بعدی رئال مادرید که روز یکشنبه برابر اوساسونا برگزار خواهد شد، حاضر است. او در این رابطه گفت: از بازگشت به تیم خوشحالم. من زمانی را صرف طی کردن پروسه بهبود خودم کردم و برای انجام یک پیش فصل وقت داشته‌ام. احساس خیلی خوب و راحتی دارم. مشتاقانه منتظر بازی روز یکشنبه هستم.

در حالی که بنزما هنوز یک بازیکن بسیار مؤثر در ترکیب رئال محسوب می‌شد و قبل از مصدومیتش مقابل سلتیک نیز گلزنی کرد، با این حال این عقیده وجود داشت که وی در ابتدای فصل در اوج آمادگی نبود. حالا بنزما مصدومیتش را پشت سر گذاشته و فرصت دارد تا با برگشتن به زمین مسابقه، مانند سال گذشته بدرخشد. او پیش از این نیز اعتراف کرده بود که پیش فصل خود را به خوبی پشت سر نگذاشته و علت عدم آمادگی‌اش در بازی‌های ابتدایی فصل نیز همین مسئله بوده است.

کریم بنزما، مهاجم و کاپیتان فرانسوی رئال مادرید است که طی سال‌های اخیر همواره از برترین بازیکنان کهکشانی‌ها بوده و حضور ثابتی در ترکیب اصلی این تیم داشته است. بنزما سال گذشته موفق شد با درخشش بی نظیر خود در بازی‌های رقابت‌های مختلف، تیمش را به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برساند. او در سال جاری، یکی از شانس‌های اصلی کسب توپ طلا است.

کد خبر 608675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.