یک شرور مسلح در جنوب کرمان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری شرور مسلح خطرناک جنوب کشور در مخفیگاهش در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: متهم سابقه قتل،گروگانگیری و آتش کشیدن ماشین آلات یکی از معادن را در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است.

به گزارش ایمنا، ابراهیم سلیمانی اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، شامگاه امشب متهم در محل مخفیگاهش در یکی از شهرهای جنوبی استان بازداشت شد.

وی اضافه کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات از متهم کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد اعلام کرد: متهم سابقه شرارت‌های متعددی طی سال‌های اخیر از جمله قتل مسلحانه، گروگانگیری مسلحانه، تیراندازی‌های متعدد و قدرت نمایی با سلاح را در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده است.

سلیمانی اضافه کرد: این شرور سابقه دار در آخرین شرارت خود در چندماه اخیر اقدام به آتش زدن چهار دستگاه ماشین آلان سنگین در یکی از معادن جنوب استان باهدف ایجاد رعب و وحشت، اخاذی و اخلال در نظام تولید و صنعت نموده بود.

وی اظهار کرد: پاسخ دستگاه قضائی به اراذل و اوباش و افراد شرور، سخت، قاطع، بازدارنده و عبرت‌آموز خواهد بود و اجازه نخواهیم داد این افراد امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با قدردانی از هوشیاری و عملکرد جهادی سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات جیرفت و همکاری کارگاهان پلیس آگاهی عنبرآباد که مدافع امنیت شهروندان هستند، گفت: مبارزه با جرایم خشن از مطالبات به حق مردم است و دادستانی در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نیست.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در شورای طبقه بندی زندان هم که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، هیچیک از امکانات رفاهی به زندانیان جرایم خشن اعطا نمی‌شود.

وی گفت: رسیدگی به این پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد خارج از نوبت انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 608626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.