آغاز فعالیت ۱۶ آتش‌نشان زن

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی قیطریه همزمان با هفتم مهرماه و روز آتش‌نشان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از شهرداری تهران، قدرت‌اله محمدی اظهار کرد: امروز و به مناسب هفتم مهرماه و روز آتش‌نشان ایستگاه آتش‌نشانی قیطریه افتتاح شد و بر این اساس از امروز شمار ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر تهران به ۱۳۴ مورد رسید.

وی ادامه داد: افتتاح این ایستگاه در یکی از مناطقی انجام شد که نیاز به یک ایستگاه آتش‌نشانی در آن وجود داشت و امیدواریم که با افتتاح این ایستگاه مدت زمان حضور آتش‌نشانان در محل حوادث کمتر از این بشود. البته ما طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۱ سه ایستگاه آتش‌نشانی دیگر را نیز در شهر تهران افتتاح خواهیم کرد تا شمار ایستگاه‌های آتش‌نشانی فعال در تهران به ۱۳۷ ایستگاه برسد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه امروز و همزمان با روز آتش‌نشان از ۱۸ دستگاه سنگین آتش‌نشانی نیز رونمایی شد، گفت: علاوه بر این آتش‌نشانان زن نیز با حضور رئیس جمهور فعالیت خود را آغاز کردند. در حال حاضر ۱۶ آتش‌نشان زن فعالیت خود را در پایتخت آغاز کرده‌اند و پس از بررسی روند برای جذب بانوان آتش‌نشان در مرحله بعدی تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 608592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.