پیشنهاد راموس به نیمار درباره امباپه

ستاره اسپانیایی تیم پی اس جی به نیمار توصیه کرده تا دعوایش با امباپه را پشت سر بگذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اکیپ، تنش بین نیمار و کیلیان امباپه همچنان وجود دارد و به نظر می‌رسد این دو بازیکن هنوز موفق به احیای رابطه خود نشده‌اند.

رابطه بین زوج استثنایی پاریسی خوب نبوده است. با نزدیک شدن به جام جهانی، هیچکس نمی‌خواهد از فوتبال منحرف شود و روی مسائل غیر ورزشی تمرکز کند. پاری سن ژرمن نیز خواستار راه‌حلی برای مشکل بزرگ خود شده، اگرچه به نظر می‌رسد که حل این مشکل به چیزی بیش از یک دستور نیاز داشته باشد.

بهم خوردن رابطه نیمار و امباپه یک شبه اتفاق نیفتاده است. پنج سال پیش، نیمار به عنوان مهره اصلی به پاری سن ژرمن آمد. به نظر می‌رسید که او برای مدتی طولانی در این نقش خواهد بود. در همان سال، جوانی که همه را در موناکو شگفت زده کرده بود و از او به عنوان برنده آینده توپ طلا یاد می‌شد، به پاریس آمد. در آن زمان امباپه بازی در کنار نیمار را یک رؤیا می‌دید و نقش‌ها هنوز مشخص بود.

اما با گذشت سال‌ها همه چیز تغییر کرد. عملکرد امباپه برتر از نیمار بود. این برزیلی به دلیل مصدومیت‌ها و بی انضباطی‌ها تحت فشار بود و امباپه از سوی دیگر روز به روز پیشرفت کرد. با گذشت زمان، ستاره فرانسوی به وضوح توسط همه به عنوان رهبر تیم دیده شد. در چنین شرایطی، ناگهان اتفاقات تابستان گذشته رخ داد، زمانی که باشگاه مسیر را برای جدایی احتمالی نیمار باز گذاشت، چیزی که تا مدتی پیش غیرقابل تصور بود.

هر آنچه که از آن زمان بین دو ستاره پی اس جی اتفاق افتاده، موج نفرت و انزجار بوده است. خبرنگاران روزانه مطالب مختلفی از داستان نیمار و امباپه منتشر می‌کنند که در همه آن‌ها، اختلافی بزرگ بین این دو بازیکن وجود دارد. اگرچه باشگاه فرانسوی همه اختلافات را تکذیب و درگیری میان دو ستاره تیمش را رد کرده، اما قدرت‌های جدیدی که پس از تمدید قرارداد به امباپه داده شد، کمتر کسی شک دارد که این اختلافات در حد شایعه باشد.

عده‌ای باور دارند که امباپه از حضور نیمار در تیمش راضی نیست و می‌خواهد او جدا شود. نیمار نیز در تمام این مدت ساکت نبوده و رفتارهای ضد و نقیضی داشته است. نمونه بارز آن اتفاقی بود که پس از دیدار برابر مون پلیه رخ داد و نیمار یک پست جنجالی و انتقادی درباره امباپه را در فضای مجازی پسندید.

صحنه درگیری بر سر زدن ضربه پنالتی، اختلافات در رختکن پاریس را به اوج خود رساند. تا جایی که سرخیو راموس، بازیکن باتجربه و اسپانیایی این تیم مجبور به مداخله شد. راموس که یک رهبر در رختکن به حساب می‌آید، به نیمار توصیه کرد که به تصمیم پاری سن ژرمن مبنی بر قرار دادن امباپه به عنوان پنالتی زن اصلی احترام بگذارد، حتی اگر آن را دوست نداشته باشد.

سپری کردن دوران درگیری میان امباپه و نیمار دشوار به نظر می‌رسد و می‌تواند منجر به بی ثباتی در تیم فرانسوی شود. به نظر می‌رسد قرارداد صلح میان دو ستاره پاری سن ژرمن یک تاریخ انقضا دارد و آن پس از جام جهانی قطر خواهد بود. اینکه پس از برگزاری این تورنمنت، در پاریس همه به زندگی عادی خود بر می‌گردند یا خیر مشخص نیست، اما بدون شک اتفاقات زیادی در انتظار این تیم متمول فرانسوی خواهد بود.

کد خبر 608579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.