موفقیت آتش‌نشانی قدس در اخذ ۳ گواهینامه ایزو از موسسه سوئدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گفت: در دوره ششم مدیریت شهری با توجه و اهتمام ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد تأمین اعتبارات و ارتقای تجهیزات سازمان آتش‌نشانی هستیم که توان عملیاتی نیروهای آتش‌نشانی را تقویت می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قدس، محسن همیانی از اخذ سه گواهینامه ایزو در حوزه‌های مدیریت کیفیت و ایمنی از مؤسسه AGR از کشور سوئد توسط سازمان آتش‌نشانی خبر داد و اظهار کرد: این سازمان برای نخستین‌بار موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱ در زمینه مدیریت کیفیت، ایزو ۱۴۰۰۱ در زمینه مدیریت زیست‌محیطی و ایزو ۴۵۰۰۱ در زمینه مدیریت ایمنی و بهداشت از این مؤسسه سوئدی شده است.

وی ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی برای توجه ویژه به تأمین تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی، افزود: در دوره ششم مدیریت شهری با توجه و اهتمام ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد تأمین اعتبارات قابل توجه و ارتقای تجهیزات سازمان آتش‌نشانی هستیم که توان عملیاتی نیروهای آتش‌نشانی را تقویت خواهد کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس خاطرنشان کرد: خرید ۸۰ دست لباس ضدحریق با استاندارد اروپایی، تصویب خرید هفت دستگاه خودروی عملیاتی و بالابر و تزریق تجهیزات ضروری عملیاتی به ایستگاه‌های آتش‌نشانی از اقدامات مهم انجام شده است.

همیانی از احداث ایستگاه‌های شش و هفت آتش‌نشانی در شهرک فرزان و سرخه‌حصار خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها، استاندارد جهانی سرانه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر قدس محقق خواهد شد.

وی از اجرای ۵۸۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در شش ماه نخست امسال خبر داد و افزود: این آمار با کاهش ۱۲/۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

کد خبر 608574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.