نتایج بازی‌های روز سوم مرحله‌گروهی/گلاره ناظمی به‌عنوان داور اول سوت زد

دیدارهای روز سوم مرحله‌ گروهی در گروه دوم با انجام دو دیدار پیگیری شد که بازی ترکمنستان و بحرین با تساوی به پایان رسید و ازبکستان از سد تاجیکستان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین روز از بازی‌های مرحله‌گروهی شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا به میزبانی کویت امروز _پنج‌شنبه هفتم مهرماه_ با انجام دو دیدار در گروه دوم مسابقات پیگیری شد.

نتایج بازی‌های دوم گروه دوم به‌شرح زیر به‌دست آمد:

‌ترکمنستان ۴ - بحرین ۴

نخستین دیدار از روز سوم بازی‌های مرحله‌گروهی، از ساعت ۱۱ میان تیم‌های ترکمنستان و بحرین در گروه دوم آغاز شد که در نهایت این بازی پرگل با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.

ساحدوف قربانگلدی پوکر کرد و هر چهار گل ترکمنستان در این دیدار را به‌ثمر رساند؛ برای بحرین نیز احمد محمدعنتر، عبدالله، فلاح عباس‌یوسف و محمدرضی الساندی گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار برعهده هآوکار احمد (عراق) داور اول، آندره‌آ بست (استرالیا) داور دوم، ترونگ کوک‌دانگ (ویتنام) داور سوم و شفرد ریان‌جان (استرالیا) وقت‌نگهدار بود.

تیم‌های ملی ترکمنستان و بحرین در نخستین بازی‌شان در مرحله‌گروهی متحمل شکست شده بودند و با تقسیم امتیازات در بازی دوم شانس صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی از بین رفت.

تاجیکستان ۲ - ازبکستان ۳

در دومین بازی گروه دوم، تیم‌های ملی تاجیکستان و ازبکستان پس از پیروزی در بازی نخست، از ساعت ۱۴ به‌وقت محلی در سالن سعد عبدالله مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

گلاره ناظمی (ایران) به‌عنوان داور اول در این دیدار حضور داشت و پورنارونگ گرایرود (تایلند) به‌عنوان داور دوم، ابراهیم محرابی‌فشار (ایران) به‌عنوان داور سوم و عیسی عبدالحسین (کویت) به‌عنوان وقت‌نگهدار، وی را همراهی کردند.

در نیمه‌نخست ازبکستان با نتیجه سه بر یک موفق به شکست‌دادن تاجیکستان شد و با همان گل‌ها توانست به دومین سه امتیاز مرحله‌گروهی دست پیدا کند. تلاش تاجیکستانی‌ها و پاورپلی‌شان برای برگشت به‌بازی جواب نداد و با وجود زدن گل دوم، شکست را پذیرفتند.

برای ازبکستان البک تولکینوف، خوسنیدین نیشونوف و رحمتوف آناسخون گلزنی کردند.

کد خبر 608567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.