تجدید میثاق آتش‌نشانان زرند با شهدای ۸ سال دفاع مقدس

شهردار زرند گفت: سر لوحه قرار دادن فرهنگ دفاع مقدس، موجب نهادینه شدن فرهنگ گذشت و ایثارگری در آتش‌نشانان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیالدینی امروز_ پنجشنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۱_ در مراسم تجدید میثاق آتش‌نشانان زرند با شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند، اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد کارکنان آتش‌نشانی شهرداری در حوادث گوناگون مثبت بوده است و آنان توانسته‌اند وظیفه خود را به نحو مطلوب به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه سرلوحه قرار دادن فرهنگ دفاع مقدس، گذشت و ایثارگری در آتش‌نشانان نهادینه شده است، افزود: آتش‌نشانان با خدمات ارزشمندی که به مردم ارائه می‌دهند موجب قوت قلب و اطمینان خاطر مردم هنگام مواجهه با حوادث می‌شوند.

در ادامه عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت نیروهای این سازمان، خاطرنشان کرد: هفتم مهرماه در واقع بهانه‌ای است تا به قدرانی از تلاش انسان‌هایی بپردازیم که از جان خود برای امنیت و آرامش ما می‌گذرند.

وی تاکید کرد: صبر و رشادت از ویژگی‌های اصلی یک آتش‌نشان است و خدمات ایثارگرانه آتش‌نشانان به شهروندان در امتداد کار رزمندگان است.

به گزارش ایمنا، به مناسبت گرامی داشت هفتم مهرماه روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، کارکنان سازمان آتش نشانی زرند با حضور در گلزار شهدا و با غبارروبی و نثار گل با شهدا و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

کد خبر 608558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.