آتش‌نشان ایثارگران عرصه خطر هستند

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:روز آتش‌نشان، روز ارج نهادن تلاش و خدمت بی‌بدیل آتش‌نشانان و ایثارگران عرصه‌ خطر هستند؛ آنان که سلامت و جان خود را به مخاطره می‌اندازند تا جان و جهان هم‌نوعان را نجات دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _ پنچشنبه هفتم مهرماه_ در پیامی روز آتش نشان را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

"روز آتش‌نشان، روز ارج نهادن به تلاش و خدمت بی‌بدیلِ آتش‌نشانان و ایثارگران عرصه خطر است؛ آنان که سلامت و جان خود را به مخاطره می‌اندازند تا جان و جهان هم‌نوعان را نجات دهند.

به پاس ارج نهادن به حماسه‌آفرینی و از خودگذشتگی آتش‌نشانان دریادل که در اطفای حریق پالایشگاه آبادان در هفتم مهر سال ۱۳۵۹ به شهادت رسیدند، روز هفتم مهر، به نام روز آتش‌نشان، نامگذاری و مزین و نام بلندآوازه آنان، در دفتر ایثار و افتخار ثبت و ماندگار شد.

در این سال‌ها، بارها شاهد ایثار آتش‌نشانان بوده‌ایم که حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشان‌ان وطن، گل سرسبد آن‌ها بوده است و همواره در خاطره جمعی مردمان ایران زمین خواهد ماند.

ملت فهیم ایران نیز قدردان فداکاری‌های وصف‌ناپذیر فرزندان خود بوده و به نام پرافتخار آتش‌نشان می‌بالند، هرگز نام سربلند آنان را فراموش نمی‌کنند و سپاسگزار همیشگی آنها بوده و هستند.

با گرامیداشت یاد و نام شهدای آتش‌نشان و ارج نهادن به زحمات مخلصانه و طاقت‌فرسای این افراد روز آتش‌نشانی و ایمنی را به آنها و خانواده‌های صبورشان صمیمانه تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی دارم. "

کد خبر 608538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.