نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی ارومیه ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به وضعیت سیستم حمل‌ونقل عمومی، گفت: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باید با حساسیت تمام در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه، عادل اعظم‌انهر با اشاره به ضرورت توجه به حوزه حمل و نقل عمومی در مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: اکنون وضعیت وسایل حمل و نقل عمومی ارومیه در شرایط مطلوبی نیست و بیشتر اتوبوس‌ها فرسوده است.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه نیازمند نوسازی است، ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، برای ناوگان اتوبوسرانی ارومیه تزریق حداقل ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، ضمن کاهش آلودگی هوا و تسریع در جابه‌جایی آرام و امن مسافران، منظره نامناسب اتوبوس‌های فرسوده را نیز رفع خواهد کرد.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب ایستگاه‌های اتوبوس در شهر، تصریح کرد: تجهیز ایستگاه‌ها و پوشش و محافظ مناسب برای آنها باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد. ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه به شدت فرسوده شده و علاوه بر آلودگی هوای و کاهش رغبت شهروندان به استفاده از این ناوگان، منظر نامناسبی به شهر بخشیده است.

کد خبر 608535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.