لوکس نوری محوطه‌های بازی اصلاح می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به منظور بهسازی، ارتقای زیبایی بصری شهری و ارائه خدمات شایسته به شهروندان، اصلاح روشنایی محوطه‌های بازی سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه اصلاح لوکس نوری محوطه‌های بازی سطح منطقه ۹ با هدف ارتقای روشنایی و ایمنی سایت‌های بازی این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال در دست اجرا است و تا اواسط مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اهمیت نورپردازی به‌عنوان یکی از راه‌های افزایش دید شهروندان و زیبایی بصری، تصریح کرد: همزمان با بهسازی و ساماندهی بوستان‌ها، طرح نورپردازی و تأمین روشنایی آن نیز در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نصب پایه چراغ روشنایی، تجهیز وسایل ورزشی، بازی کودکان و تعمیر سرویس بهداشتی از دیگر اقداماتی است که در بوستان‌های سطح این منطقه انجام می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح‌ها را ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضای عمومی و پارک‌ها دانست و افزود: شهرداری منطقه ۹ در راستای اجرای برنامه‌های مدون و ایجاد محیطی زیبا، امن، مناسب و در شأن شهروندان این منطقه گام برمی‌دارد.

کد خبر 608527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.