لایحه ارتقای معیشت آتش‌نشانان کرج به زودی اجرایی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: چهار بند از لایحه ارتقای معیشت آتش‌نشانان به تصویب رسیده و در کمیته انطباق فرمانداری نیز مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسمپور با اشاره به اینکه آتش‌نشانان شجاعانه، مقتدرانه و ایثارگرانه دل به خطر می‌زنند تا جان و مال شهروندان آسیب نبیند، اظهار کرد: نام آتش‌نشان با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شورای ششم بتواند بخشی از زحمات آتش‌نشانان کرجی را جبران کند، ادامه داد: چهار بند از لایحه ارتقای معیشت آتش‌نشانان به تصویب رسیده و در کمیته انطباق فرمانداری نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: این لایحه در جلسه رسمی آتی شورای اسلامی شهر به شهرداری ابلاغ و پس از آن اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت به روزرسانی امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی، تصریح کرد: لازم است امکانات و تجهیزات نیروهای آتش‌نشانی به گونه‌ای باشد که در زمان حوادث و در طول خدمت با کمترین خطر مواجه شوند.

قاسم‌پور اضافه کرد: شورای اسلامی شهر آمادگی لازم برای دریافت لوایحی در این خصوص را دارد تا بتواند حمایت خود را از این ایثارگر افزایش دهد و جنس کار آتش‌نشانان از ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی است و تا زمانی که به شهروندان خدمت می‌کنند، سربلند خواهند بود.

کد خبر 608502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.