عرشه پل عابرپیاده بلوار جهان‌پناه اراک نصب شد

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری اراک گفت: عرشه پل عابر پیاده بلوار جهان‌پناه به همت نیروهای معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری این کلان‌شهر نصب شد.

حجت‌اله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پس از افتتاح پل کاوه نبیری، بار ترافیکی در بلوار جهان‌پناه افزایش یافته است، اظهار کرد: به‌رغم اینکه در لاین رفت و برگشت این بلوار هفت سرعت‌کاه وجود دارد و به لحاظ آرام‌سازی در این محل با مشکلی مواجه نیستیم، اما با توجه به اینکه کاربری بدنه این خیابان تجاری و مسکونی است، عابران پیاده زیادی در این محل تردد دارند و همین امر ضرورت ایجاد پل عابرپیاده دیگری در این محل را ایجاب می‌کرد.

وی افزود: حدود دو ماه پیش عرشه پل در محل قرار داده شد، اما نصب آن مشروط به جابه‌جایی شبکه برق و دریافت تاییدیه از اداره کل راه‌آهن بود که مکاتبات مربوطه از همان زمان آغاز و مقرر شد شهرداری با پرداخت هزینه جابه‌جایی شبکه برق، برای تسریع در اجرای پروژه گام بردارد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری اراک تصریح کرد: برای جلوگیری از تأخیر در انجام پروژه، روز گذشته عرشه پل نصب شد و هفته آینده نیز پله‌های آن نصب خواهد شد تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در خصوص پل‌های عابر پیاده، استقبال کم شهروندان است؛ به طوری که با وجود پل عابرپیاده، شهروندان همچنان از خیابان عبور می‌کنند، از این‌رو پس از اجرای پل در خیابان جهان‌پناه، باید نرده‌کشی انجام شود تا شهروندان برای عبور از خیابان از پل استفاده کنند.

کد خبر 608495

برچسب‌ها