مسئولیت خرید بلیت از سایت‌های جعلی بر عهده مشتری است

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره درج محتواهای ساختگی در صفحات جعلی این شرکت در فضای مجازی، گفت: مردم به سایت و اینستاگرام اصلی این شرکت مراجعه کنند و مسئولیت خرید بلیت از سایت‌های جعلی بر عهده مشتری است.

به گزارش ایمنا، حسام قربانعلی در پی انتشار محتواهای کذب در صفحه جعلی منتسب به این شرکت هواپیمایی در اینستاگرام اظهار کرد: آدرس صحیح اینستاگرامِ هواپیمایی هما iranairofficial همراه با «تیکِ آبی» است و سایر صفحات موجود در اینستاگرام جعلی است.

وی ادامه داد: مرجع اصلی فروش بلیت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این آدرس https://ebooking.iranair.com/ibe/IR/home?language=fa#searchForm است و مردم از خرید بلیت از آدرس جعلی که یک نقطه کمتر دارد، خودداری کنند و مسئولیت خرید بلیت هواپیما از این سایت جعلی بر عهده مشتری است.

این مسئول ضمن تکذیب محتواهای منتشر شده در صفحات جعلی که روز گذشته در فضای مجازی از جمله توئیتر دست به دست شد، افزود: محتواهای منتشر شده که بخشی از آن به حوادث روزهای اخیر مربوط است، ارتباطی با این شرکت هواپیمایی و پرسنل آن نداشته و حق هرگونه اقدام قضائی و حقوقی این شرکت هواپیمایی محفوظ است.

منبع: ایرنا

کد خبر 608493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.