مراکز تولید گل و گیاه در تمام مناطق قم فعال می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در راستای افزایش ظرفیت تولید گل و گیاه در سطح شهر، ظرفیت مراکز تولید گل و گیاه در مناطق هشت‌گانه به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مراکز تولید مناطق هشت‌گانه برای تولید گل و گیاه مورد نیاز فضای سبز شهر قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام شهرداری‌های مناطق از سال‌های قبل گلخانه و محلی برای مرکز تولید و نگهداری گل‌ها و گیاهان زینتی داشتند و با کاهش نیروهای امانی از میزان عملکرد این مراکز کاسته شده و میزان تولید آنها پایین آمده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان پارک‌ها در تولید گل و گیاه زینتی مورد نیاز شهر استفاده از ظرفیت این مراکز علاوه بر مرکز تحقیقات گل‌ها و گیاهان زینتی بوستان غدیر است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بتوانیم با این کار حداکثر گل و گیاه مورد نیاز شهر را تولید کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم در مرکز تحقیقات گل‌ها و گیاهان زینتی بوستان غدیر موجود است و تنها نیاز به نیروی کاشت داریم، برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شده است و تلاش داریم با همکاری فضای سبز مناطق هشت‌گانه بتوانیم حداکثری بهره‌وری را از ظرفیت این مراکز داشته باشیم.

کد خبر 608480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.