شهرستان لردگان از داشتن بسیاری امکانات محروم است

نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان لردگان از داشتن بسیاری امکانات محروم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عطاالله حسین‌پور امروز _ پنجشنبه هفتم مهرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در عرصه گردشگری چهارمحال و بختیاری از استان‌های دارای آب و هوای مناسب است که مسافران بسیاری را جذب می‌کند، اما این امر مورد توجه میراث فرهنگی نیست.

وی ادامه داد: مردم مناطق گردشگری در استان می‌توانند با حمایت درست، صاحب مشاغل ارزشمندی شوند تا اماکن گردشگری نیز پذیرای مسافران بیشتری باشند.

نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خانه‌های گردشگری می‌تواند توسط شهرداری‌ها راه‌اندازی شود که در این زمینه از سوی میراث فرهنگی همکاری‌هایی انجام گرفته است، اما بیشتر این ساختمان‌ها به دلیل تورم نیمه‌کاره مانده و نیازمند اعتبار است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید از نیروهای خود رفع مشکلات مردم را بخواهند نه اینکه از مدیران حمایت کنند، اضافه کرد: شهرستان لردگان از داشتن بسیاری امکانات محروم است، در این شهرستان مردم ساکن در بخش‌های رودشت و سردشت بیش از همه با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند، به طوری که در فصل سرما دانش‌آموزان در مدارس کانکسی درس می‌خوانند، البته می‌توان با حمایت خیران برای احداث مدارس اقدام کرد.

حسین‌پور تصریح کرد: کارگروه‌های فرهنگی متشکل از مسئولان و فرهنگیان باید بیشتر در تلاش باشند، نه اینکه تنها جلسات برگزار شود و نتایج قابل قبول به همراه نداشته باشد.

کد خبر 608479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.