حضور مردم انقلابی، نقاب از چهره منافقان داخلی برداشت

یک کارشناس مسائل سیاسی فوت مهسا امینی را بهانه دشمنان برای عناد و تحریف انقلاب دانست و گفت: همراهی برخی جناح‌های داخلی با آشوب و دشمنان محکوم است، اتفاق مهمی که در این ایام رخ داد این بود که نقاب از چهره منافقان داخلی و کسانی که ادعای انقلابی‌گری می‌کردند، برداشته شد.

محسن نصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آشوب‌های اخیر و توهین به مقدسات اسلامی اظهار کرد: عامل پیروزی انقلاب اسلامی یک منظومه با سه عنصر اصلی امت، امام و مکتب بود که شامل مکتب و ارزش‌های اسلام، امداد و نصرت الهی به اضافه امامت و رهبری امام (ره) و همچنین حضور و فداکاری و حماسه مردم می‌شود.

وی با اشاره به نقش پیوند امت، امامت و مکتب در تمام پیروزی‌های بعد از انقلاب تاکنون، افزود: موفقیت در همه صحنه‌های داخلی، منطقه‌ای و جهانی در نتیجه همین پیوند به دست آمده است، به همین دلیل دشمنان به دنبال از بین بردن این عناصر و ارتباط بین آنها هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: آتش زدن پرچم امام حسین (ع) و امامزاده و برداشتن چادر از سر زن مسلمان در فتنه ۸۸ و آشوب اخیر به‌این دلیل است که رکن مکتب و ارزش‌های اسلامی مهم است و دشمنان قصد مقابله با این رکن را دارند.

نوک تیز حمله رسانه‌های غربی به سوی امامت و رهبری

وی با اشاره به اهمیت مقوله امامت و رهبری و ولی فقیه گفت: نوک تیز حمله رسانه‌های غربی به سوی موضوع ولایت فقیه است و در این فتنه‌ها عکس امام (ره) را آتش زدند، به این دلیل که جایگاه ولایت برای آن‌ها مهم است و در روزهای اخیر نیز به ساحت رهبر انقلاب و اصل ولایت فقیه جسارت کردند.

نصری رکن سوم انقلاب را امت و مردم دانست و تصریح کرد: این بخش شامل حضور و احساس مسئولیت مردم است به همین دلیل دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد نزاع و تفرقه و بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم، مردم را از امت و مکتب جدا کنند.

وی با اشاره به اهداف دشمنان از حمایت آشوبگران، گفت: دشمن در فتنه‌های ۸۸، ۹۶، ۹۸ و روزهای اخیر همواره امت، امامت و مکتب را مورد حمله قرار دادند، زیرا ارتباط این سه رکن اقتدار و قدرت کشور ما را شکل داده است.

این کارشناس مسائل سیاسی فوت مهسا امینی را بهانه دشمنان برای تحریف انقلاب دانست و ادامه داد: همراهی برخی جناح‌های داخلی با آشوب و دشمنان محکوم است، اتفاق مهمی که در این ایام رخ داد این بود که با حضور مردم در محکومیت این اعتراضات، نقاب از چهره منافقان داخلی و کسانی که ادعای انقلابی‌گری می‌کردند، برداشته شد.

وی گفت: آنها با دروغ‌هایی که در فوت مهسا امینی به انقلاب نسبت دادند، عناد و دشمنی خود را به مردم و انقلاب نشان دادند.

کد خبر 608463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.