مشارکت بین مردم و مدیریت شهری باید دو سویه باشد

رئیس‌ شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: مشارکت بین مردم و مدیریت شهری باید دو سویه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _ پنجشنبه هفتم مهرماه _ در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شورای شهر شهرکرد جهت اجرایی شدن پروژه‌هایی که در راستای ارتقای کیفیت و کمیت آب شرب شهرکرد مؤثر خواهند بود، حمایت خواهد کرد، اظهار کرد: مدیریت شهری با آبفا همسو و در این جهت تمام تلاش خود را خواهد کرد.

وی گفت: تصفیه آب شرب شهرکرد مورد بررسی و از نزدیک با نحوه عملکرد واحدهای مختلف تصفیه‌خانه و نحوه تصفیه آب شرب مطلع شدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه چندان قابل قبول نیست که شوراها تنها بیان مشکلات را وظیفه خود بدانند، تصریح کرد: زمانی شوراها در جایگاه واقعی خود قرار می‌گیرند که در برابر هر خواسته و مشکلی که از سوی آن‌ها مطرح می‌شود، راهکارهای لازم نیز در مورد آن موضوع خاص مطرح شود.

وی با بیان اینکه مشارکت بین مردم و مدیریت شهری باید دو سویه باشد، گفت: در برنامه‌های شهری و موضوعات مطرح شده در جلسات باید به جای ۹۰ درصد مخالفت و ۱۰ درصد موافقت، بیشتر افراد موافق رفع مشکلات باشند تا انتظارات و دغدغه‌های مردم رفع و تأمین شود.

حیدری ادامه داد: در عرصه‌ای قرار داریم که باید جهانی فکر کرده و محلی عمل کنیم، بنابراین هر مجموعه مدیریت شهری که در این راستا موفق‌تر عمل کند، مسیر روشن‌تری را پشت سر خواهد گذاشت.

کد خبر 608462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.