پخش  ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر

شهردار گلپایگان گفت: طی یک‌سال گذشته ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در بخش لکه‌گیری و ترمیم ترانشه‌های سطح شهر انجام شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از شهریورماه سال ۱۴۰۰ تا تیرماه سال جاری، ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در بخش لکه‌گیری و ترمیم ترانشه‌های سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: نهضت آسفالت در سطح شهر در صورت جذب بودجه‌های لازم و تخصیص قیر از راه و شهرسازی و وزارت کشور در سایر معابر شهر ادامه خواهد داشت.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه آبیاری فضای سبز به صورت صددرصدی از آب خام جداسازی شده است، خاطرنشان کرد: لوله‌گذاری برای آبیاری تحت فشار در پارک‌های جدید سطح شهر و بلوارها انجام می‌شود تا در راستای صرفه‌جویی آب اقدامات لازم انجام شود.

شکرزاده از اجرای ۹ پروژه در سطح شهر در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: احداث پارک شهید نوبخت، پارک محله‌ای خیابان عطار، المان شهید هاشمی، بوستان انتظار محله کاظم‌آباد، پارک بزرگ هشت هزار متری محله کاظم آباد، بهسازی و اصلاح کشت فضای سبز بلوار شهید سردار سلیمانی و آیت‌الله محمدی و بلوار سلمان فارسی و بلوار توحید و ساماندهی کندروی بلوار آیت‌الله محمدی در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ساماندهی و بهبود سیما و منظر مرکز شهر گلپایگان در دستور کار شهرداری قرار دارد که در گام نخست، بهسازی و زیباسازی خیابان سیدالسادات منتهی به خیابان امام خمینی (ره) اجرا شده است.

کد خبر 608428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.