لبنان یک - چین‌تایپه یک/ثبت نخستین تساوی جام در مصاف کم‌ نام و نشان‌ها

تیم‌های ملی لبنان و چین‌تایپه در آخرین بازی روز دوم مرحله‌گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین روز از بازی‌های مرحله‌گروهی شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۲ فوتسال آسیا با انجام چهار دیدار در گروه‌های سوم و چهارم دیدار به پایان رسید.

در گروه سوم، تیم‌ملی فوتسال ایران در جدالی یک‌طرفه با ۵ گل اندونزی را شکست داد؛ در گروه چهارم از ساعت ۱۱ تیم‌های ملی ژاپن و عربستان‌سعودی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که عربستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. تیم‌ملی ویتنام نیز از ساعت ۱۴ به‌مصاف کره‌جنوبی رفت و با برتری ۵ بر یک بازی را به‌سود خود به پایان رساند.

آخرین بازی روز دوم مرحله‌گروهی با تساوی پایان یافت.

لبنان یک - چین‌تایپه یک

تیم‌های ملی لبنان و چین‌تایپه در آخرین دیدار از روز دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در گروه سوم، از ساعت ۲۰ مقابل یکدیگر قرار گرفتند؛ هر دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در نهایت از پس یکدیگر برنیامدند.

نیمه‌اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ در نیمه‌دوم نیز گلی میان دو تیم رد و بدل نشد تا بازی با همان نتیجه به پایان برسد و نخستین تساوی و تقسیم‌امتیازات جام رقم بخورد.

هوآنگ وِی‌لون زننده تک‌گل تیم‌ملی چین‌تایپه بود و تنها گل لبنان را نیز محمد حمود وارد دروازه حریف کرد.

همچنین آندره‌آ بست (استرالیا) داور اول، حسین البهار (بحرین) داور دوم، عیسی عبدالحسین (کویت) داور سوم و ترانگ کوک‌دانگ (تایلند) وقت‌نگهدار این بازی بودند.

کد خبر 608400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.