محمدبیگی: مهسا امینی ۱۷ بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مهسا امینی ۱۷ بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بود که سابقه آن در دفترچه تأمین اجتماعی و سامانه الکترونیکی سلامت او درج شده است.

به گزارش ایمنا، فاطمه محمدبیگی اظهار کرد: موفقیت‌های پی‌درپی جمهوری اسلامی ایران به ویژه در هفته‌های اخیر از جمله عضویت در پیمان اقتصادی شانگهای، حضور موفق ریاست‌جمهوری و تیم همراه در سازمان ملل و صحبت‌های بنیادین و عدالت‌طلبانه ریاست محترم جمهور در حمایت از محور مقاومت و حماسه بزرگ اربعین امسال با توجه به اثرات فوق‌العاده ملی، بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله اتفاقاتی است که موجب استحکام و قدرت هر چه بیشتر ایران اسلامی شده است.

وی افزود: این امر مورد پسند دشمنان انقلاب اسلامی نیست و موجب شده آنها با ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور به دنبال ایجاد مانع در مسیر پیشرفت کشور باشند. بدون شک دشمنان انقلاب اسلامی درصدد است این موفقیت‌ها را تبدیل به شکست کنند و از هر فضا و رخنه‌ای برای نفوذ در انقلاب اسلامی و جلوگیری و کند کردن حرکت جمهوری اسلامی استفاده کنند و برای مقابله با آن به عرصه بیایند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه امروز قلب ایران اسلامی از حوادث روزهای اخیر جریحه‌دار است، تصریح کرد: چرا که اغتشاشات و آشوب‌های فتنه‌گران وابسته به جریان‌های غربی، بسیاری از مردم ایران عزیز را متأثر و برخی از خانواده‌ها به ویژه خانواده محترم نیروهای انتظامی و بسیجیان جان بر کف به عنوان مدافعان وطن را داغدار کرد.

محمدبیگی ادامه داد: در قضایای اخیر مردم همیشه در صحنه زودتر از زمان‌های قبل به عرصه آمده و با تظاهرات میدانی و حضور پررنگ در صحنه مقابله با اغتشاشات ورود کردند و با چندین نوبت راهپیمایی خودجوش و پی‌درپی اقشار مختلف مردم شاهد جداسازی مردم از اغتشاشگران بودیم. آنچه اهمیت دارد پیگیری حقوقی مسائل پیش آمده از طریق قوه قضائیه و دستگاه‌های مسئول به شکل بی‌طرفانه است که با جدیت در حال پیگیری است و آنچه می‌ماند بصیرت، آگاهی و جاودانگی فرهنگ عظیم ملت ایران است.

دشمن پروژه عفت‌ستیزی و حیاگریزی را دنبال می‌کند

رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس با بیان اینکه دشمن به دنبال پروژه‌های عفت‌ستیزی و حیاگریزی، استفاده ابزاری از زنان و دختران و ترویج پروژه‌هایی اباحه‌گری، کشته سازی و سو استفاده از جریانات اعتراضات داخلی در موضوعات مختلف برای براندازی از درون نظام است، تاکید کرد: هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی همواره این نقشه‌های شوم را با شکست مواجه کرده است.

وی اضافه کرد: امروز آموزش صحیح گسترش فعالیت‌های ترویجی، تبلیغی درست و بروز در حوزه عفاف و حجاب، غیرت ورزی و حیا با استفاده از هنر اصیل اسلامی-ایرانی و انقلابی و گزاره‌های متناسب با نیاز کودکان، نوجوانان و جوانان و پیگیری دقیق و مطالبه گرانه موضوعات مذکور بر تمامی فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی واجب است.

محمدبیگی گفت: قطعاً آشوب و اغتشاش و سو استفاده از فضای ملتهب ایجادشده برای ترتیب دادن اقدامات تجزیه‌طلبانه و به خطر انداختن جان مردم و هتک حرمت پرچم جمهوری اسلامی ایران، قرآن کریم و مقدسات اعتقادی مردم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و محکوم است.

مهسا امینی ۱۷ بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به آخرین نتایج پیگیری‌های پرونده مهسا امینی، اظهار کرد: همه گزارش‌های پزشکی درباره پرونده فوت مهسا امینی را مطالعه کردیم که نشان می‌دهد که ضرب و شتم خانم امینی توسط نیروی انتظامی کذب محض است.

وی اضافه کرد: همچنین گزارش‌ها نشان‌دهنده این است که مهسا امینی ۱۷ بار به پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده که سوابق این مراجعات در سامانه سلامت الکترونیک و همچنین دفترچه بیمه خدمات درمانی تأمین اجتماعی ثبت شده است. با وجود انتشار این گزارش‌ها و شفاف‌سازی باز دشمنان پیکر این دختر را ابزاری برای ایجاد فتنه کردند و جوانان دیگری را در معرض کشته شدن قرار دادند.

محمدبیگی تاکید کرد: دشمنان با سو استفاده از جریانات اخیر، پروژه‌های کشته‌سازی و تضعیف امنیت ملی کشور به دنبال رسیدن به آمال و آرزوهای خود در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند که این آرزو را به گور خواهند برد. چرا که جمهوری اسلامی ایران آنقدر در پهنه عظیم تمدنی ریشه‌دار و قدرتمند است که به خوبی می‌تواند صدای معترضین و نقادان را بشنود و با پاسخگویی مناسب به آن دایره تمدن سازی نوین جهانی اسلامی را طراحی کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: انقلاب اسلامی با وجود کمبودها، ضعف‌ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی، مشکلات و تحریم‌ها همواره در حال حرکت به جلو، اصلاح ساختارهای زیربنایی برای رشد و پیشرفت همه جانبه کشور است. این حرکت امیدی برای دوستان نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و تیر خلاصی برای دشمنان است.

منبع: تسنیم

کد خبر 608363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.