تحقق ۴۰ درصدی درآمدهای بودجه شهرداری تهران

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس گزارش‌هایی که در اختیار داریم تاکنون ۴۰ درصد از درآمدهای بودجه شهرداری تهران محقق شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر با اشاره به روند تحقق بودجه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: اطلاعاتی که از تحقق درآمدهای بودجه داریم، نشان‌دهنده تحقق ۴۰ درصدی است؛ به گونه‌ای که تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای بودجه محقق شده، اما به این معنی نیست که ۴۰ درصد از برنامه‌های مصوب در بودجه اجرایی شده بلکه درآمدها محقق شده است.

وی ادامه داد: بخشی از ارقام در بودجه برای پرداخت دیون پیش‌بینی شده بود و بخشی از درآمدها نیز صرف هزینه‌های اوراق مشارکت شده و شهرداری نسبت به سپرده‌گذاری در این بخش اقدام کرده است.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تحقق درآمدها جهش خوبی ایجاد شد، اما در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها هنوز به رضایت بالا نرسیده‌ایم، گفت: انتظار داریم که شهرداری تهران با توجه به تأکیدی که دارد در مناطق جنوبی به ویژه مناطق ۱۶،۱۷،۱۸ و ۱۹ تخصیص نقدینگی بیشتری داشته باشد و از درآمدهای خوبی که به میزان ۴۰ درصد کسب کرده است، اولویت را به مناطق اختصاص دهد تا به صورت جدی تحول در کیفیت زندگی شهروندان رخ دهد.

وی افزود: در تحقق بودجه، وضعیت قابل قبول است و نسبت به شش ماه ابتدایی سال قبل جلوتر هستیم.

کد خبر 608343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.