بازنشستگی ۴۰ درصد از نیروهای آتش‌نشانی کرج تا ۳ سال آینده

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تا سال ۱۴۰۴ حدود ۴۰ درصد از نیروهای این سازمان بازنشسته می‌شوند، لذا باید برای جایگزین کردن نیروهای جدید اقدام شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج، محمد یساولی در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان به مناسبت هفته ایمنی و آتش‌نشانی، با اشاره به وضعیت امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی این کلان‌شهر، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۶۸ نیروی عملیاتی در ۳۲ ایستگاه به همشهریان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی کرج به ۱۰۰ خودروی آتش‌نشانی سبک، نیمه سنگین و سنگین مجهز است، ادامه داد: در صورت اضافه شدن سه دستگاه خودروی جدید، آتش‌نشانی کرج در این حوزه به استانداردهای کشوری می‌رسد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه بخشی از خودروهای این سازمان در آستانه استهلاک قرار دارد، تاکید کرد: حدود ۴۰ درصد از خودروهای آتش نشانی بالغ بر ۱۵ سال عمر دارد و باید اورهال شود.

وی با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های آتش‌نشانی، گفت: برای رسیدن به استانداردهای کشوری باید سه ایستگاه جدید به ایستگاه‌های موجود اضافه شود.

یساولی با بیان اینکه به‌زودی تعدادی از نیروهای آتش‌نشانی بازنشسته می‌شوند، تصریح کرد: تا سال ۱۴۰۴ حدود ۴۰ درصد از نیروها بازنشسته می‌شوند، لذا باید برای جایگزین کردن نیروهای جدید اقدام شود، زیرا در غیر این صورت با کاهش نیروی انسانی و افت کیفیت خدمات مواجه خواهیم شد.

کد خبر 608338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.