فوت «مهسا امینی» رمز اغتشاشات بود/ سناریوی تکراری منافقان

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با تاکید بر از پیش طراحی شدن سناریوی اغتشاشات اخیر گفت: وظیفه ما این است که جبهه انقلاب و ارزش‌ها را خالی نگذاریم و با این اتفاقات از ارزش‌هایمان عقب‌نشینی نکنیم، بلکه باید برای اقامه ارزش‌های دینی در جامعه سازوکار تعریف شده داشته باشیم.

حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آشوب‌های اخیر اظهار کرد: ریشه تمام این فتنه‌ها به خصومت آمریکا و استکبار جهانی با ملت ایران برمی‌گردد زیرا با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی در برابر تمام دنیای استکبار ایستاد و برنامه آنان را به چالش کشید.

وی با اشاره به سوءاستفاده دشمنان از هر فرصت ممکن برای هدف قرار دادن اصل و اساس دین افزود: آن‌ها با اصل جمهوری اسلامی دشمنی دارند زیرا پرچم اسلام را در ایران برافراشته و باعث بیداری امت اسلامی شده است، دشمنان برای اینکه بیداری اسلامی را منحرف و مردم را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند، هربار با یک سناریو به میدان می‌آیند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ریشه تمام این مسائل را مربوط به سیاست‌های تضادگونه استکبار دانست و گفت: اگر هر دو فرض سناریویی بودن فوت مهسا امینی را در نظر بگیریم، دشمنان ایران به دنبال آن بودند که این سناریو را در هر شرایطی پیاده کنند؛ بنابراین فوت مهسا امینی به عنوان یک بهانه و یک رمز به دست دشمنان افتاد تا بتوانند با آن نظام و انقلاب را مورد هجوم قرار دهند و به اصول و ارزش‌های انقلاب حمله کنند.

لزوم تعریف سازوکار برای اقامه ارزش‌های دینی

وی با تاکید بر از پیش طراحی شدن سناریوی اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که جبهه انقلاب و ارزش‌ها را خالی نگذاریم و با این اتفاقات از ارزش‌هایمان عقب‌نشینی نکنیم، نباید تحت تأثیر جبهه کفر باشیم بلکه لازم است باید برای اقامه ارزش‌های دینی در جامعه یک سازوکار تعریف شده داشته باشیم و در هیچ حالتی زمینه میدان‌داری دشمن را فراهم نکنیم.

حجت‌الاسلام فرهنگ از صبر نیروی انتظامی در برابر اغتشاشات قدردانی کرد و گفت: از فراجا و نیروهایی که در این جریان رویاروی فتنه‌گران ایستادند، باید تقدیر شود، همچنین قدردانی عملی از حضور قهرمانانه مردم در صحنه با خدمت به آنها و تلاش مجاهدانه برای حل مشکلات امکان‌پذیر است تا مردم بدانند نظام پشت آن‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به حضور خودجوش مردم در راهپیمایی بر ضد آشوبگران افزود: حضور به موقع مردم توانست این جریان را خنثی کند، حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم در میدان از اهمیت زیادی برخوردار است و نظام و انقلاب را بیمه می‌کند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان تصریح کرد: حضور مردم در صحنه به دشمن می‌فهماند که با سناریوسازی نمی‌تواند با اصل نظام درگیر شود، البته ممکن است آسیبی وارد کند، اما نمی‌تواند با جریان فراگیر و ریشه‌های محکم این انقلاب مقابله کند.

کد خبر 608281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.