علل حوادث اخیر باید تجزیه و تحلیل شود 

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اینکه زمینه‌ساز حوادث اخیر، آشوب‌ها و اغتشاشات، مسائلی مانند تبعیض، فقر و بیکاری است را باید بررسی کرد و شورای اسلامی شهر وظیفه دارد، این موضوع را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و تقدیر از مردم اصفهان که در اربعین حسینی حضوری پرشکوه داشتند، اظهار کرد: حضور مردم به صورت چشمگیر در این مراسم درخشان بود، مدیریت شهری اصفهان نیز به نحو مطلوب این همراهی و همکاری را در برگزاری مراسم دهه سوم ماه صفر داشت.

وی با اشاره به تلاش کارگران و همکاران حوزه خدمات شهری، آتش‌نشانی و فضای سبز، ادامه داد: این ایام، یکی از شلوغ‌ترین ایام کاری این قشر بود، باید به صورت جدی از این مجموعه زحمتکش که در همه جا با وجود حوادث اخیر حضور دارند، تشکر کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته دفاع مقدس به علت هم‌زمانی با دیگر اتفاقات به آنچه در شأن ایثارگران بود عمل نکردیم، این در حالی است که باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌تری می‌شد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود در جلسه علنی هفته آینده به این مهم پرداخته شود.

وی با بیان اینکه تلاش آتش‌نشانان قابل تقدیر است، تصریح کرد: این قشر از روی صدق نیت در مراسم اربعین حضور داشتند که شاهد آن بودیم، بنابراین لازم است به این قشر نیز توجه ویژه‌ای شود.

نادرالاصلی با بیان اینکه حوادث اخیر هرازگاهی در کشور رخ می‌دهد و تجزیه و تحلیلی برای آن نداریم، افزود: مسئولیت در کشور به این می‌گذرد که مراسمی را برگزار کنیم، اما واقعیت مطلب این است که وظایفی داریم و در حوزه مدیریت شهری اصفهان می‌توانیم آغازگر این موضوع باشیم که چرا این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: زمینه‌ساز این مسائل، تبعیض، فقر و بیکاری است را باید بررسی کرد و شورای اسلامی شهر وظیفه دارد، این موضوع را بررسی کند. البته در اصفهان این حوادث به نسبت کشور کم‌رنگ بود، اما برای پیشگیری از تکرار آن باید تجزیه و تحلیل کنیم تا برای آینده نظام برنامه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: امروز تنها به معلول‌ها پرداخته می‌شود و اینکه چه چیزی باعث بروز این اتفاقات شده است مورد توجه نیست که باید به آن دقت شود.

کد خبر 608267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.