عذرخواهی مگوایر از هواداران انگلیس

کاپیتان منچستریونایتد اعتراف کرد که در تساوی سه بر سه انگلیس مقابل آلمان در ومبلی مرتکب اشتباهاتی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال ۳۶۰، هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس اعتراف کرد که در تساوی آلمان مرتکب اشتباهات شده و قول داده که به روزهای بدی که پشت سر می‌گذارد، غلبه کند.

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد اعتراف کرد که در تساوی سه بر سه انگلیس مقابل آلمان در ومبلی مرتکب اشتباهاتی شده است. وی در طول سال گذشته دوران سختی را سپری کرده و بارها در فضای مجازی توسط کاربران تمسخر شده است.

این مدافع بیش از همه با ورود اریک تن هاگ به منچستر با مشکل مواجه شده است، زیرا او در هفته‌های اخیر روی نیمکت تیمش است. لیساندرو مارتینز و رافائل واران در پست دفاع میانی به وی ترجیح داده شده‌اند و بعید است با شرایط فعلی به مگوایر زمان بیشتری برای بازی کردن برسد.

با وجود اینکه مدافع انگلیسی در منچستر فرصت زیادی برای بازی نداشته، اما گرت ساوتگیت همچنان به او فرصت بازی کردن داده است. البته سرمربی سه شیرها پس از به کار بردن مگوایر اعتراف کرد که وضعیت این بازیکن در منچستریونایتد قبل از جام جهانی ایده آل نیست.

با وجود این، مگوایر هر دو بازی آخر انگلیس در لیگ ملت‌ها را از ابتدا آغاز کرد. وی در ۲۴ ساعت گذشته به شدت مورد انتقاد قرار گرفته زیرا دو اشتباهی که مرتکب شد، منجر به دو گل برای آلمان‌ها شد.

لوک شاو پس از مسابقه از مگوایر دفاع کرد و اصرار داشت که هم تیمی او در یونایتد یک بازیکن باورنکردنی است: صادقانه بگویم، در حال حاضر مگوایر دوره سختی را سپری می‌کند. البته هری بازیکن شگفت انگیزی است و شخصیتی شگفت انگیز دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ممکن است وی اعتماد به نفس زیادی نداشته باشد. ممکن است احساس کند که تمام دنیا علیه او هستند، برای او شرایط سخت است، اما ما به عنوان بازیکنان و کارکنان، همه پشت او هستیم زیرا او بازیکن بسیار مهمی است. مردم باید بفهمند که او بخش بزرگی از تیم انگلیس است و باید آن را بپذیرند.

مگوایر در حالی که بابت اشتباهاتی که انجام داده عذرخواهی کرد، گفت: اشتباهات بخشی از بازی است، و من بابت اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم. روحیه عالی برای بازگشتن به بازی داشتیم و مبارزه کردیم. نکات مثبت را در نظر بگیرید و منتظر قطر باشید. روزهای سخت ما را قوی‌تر خواهد کرد.

کد خبر 608226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.