درخشش ستاره‌های یوونتوس دور از آلگری و در تیم ملی

تفاوت وجود یک مربی واقعی سطح بازی و کیفیت فنی تیم ملی صربستان و باشگاه یوونتوس مشخص می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، دوشان ولاهوویچ و فیلیپ کوستیچ، دو ستاره تیم یوونتوس و تیم ملی صربستان در کنار یکدیگر در رقابت‌های ملی در دیدار برابر نروژ درخشیدند.

فیلیپ کوستیچ و دوشان ولاهوویچ، دو بازیکنی هستند که این فصل هم در تیم باشگاهی و هم در تیم ملی با یکدیگر همبازی شده‌اند. هوادارن یووه انتظار درخشش از این دو بازیکن را داشتند اما تیم مطرح سری آ هیچگاه حتی به سطح مورد انتظار نزدیک هم نشده است.

ولاهوویچ در ابتدای دوران حضورش در یووه به شدت منزوی شده و به وضوح از موقعیتش در این تیم ناامید است. حتی اگر این بازیکن ۲۲ ساله در ۸ بازی بین سری آ و لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده باشد، باز هم شکی وجود ندارد که او از شرایطش راضی نیست و می‌خواهد اوضاع تغییر کند.

مهاجم سابق فیورنتینا در گل دوم تیم ملی کشورش برابر نروژ نقش داشت و به خوبی نشان داد که بازیکن شایسته‌ای است. درخشش دو ستاره صرب باعث شد تا دوباره انتقادها علیه آلگری شدت یابد. سرمربی ایتالیایی یوونتوس که در دوران بازگشتش به این تیم بسیار ضعیف عمل کرده، خشم هواداران تیمش را به شدت برانگیخته است.

هواداران در شبکه‌های اجتماعی اظهار کردند که تفاوت وجود یک مربی واقعی در سطح بازی تیم ملی صربستان و باشگاه یوونتوس مشخص می‌شود. این دو ستاره در تیم ملی می‌درخشند اما در یووه حرفی برای گفتن ندارند. حتی عده‌ای خوشحالی پس از گل این دو بازیکن را اعتراضی به باشگاه یوونتوس برای جذب یک مربی توانمند تلقی کردند.

با وجود کسب نتایج تأسف بار، سران باشگاه یوونتوس هنوز تصمیم به اخراج مکس آلگری، سرمربی تیشمان نگرفته‌اند. به دلیل مشکلات مالی و قرارداد سنگین وی، مشخص نیست آیا یووه واقعاً جسارت اخراج او را پیدا کند یا خیر. با این حال شکی وجود ندارد که در ساختار باشگاهی و هواداری یووه، هیچکس خواهان ماندن آلگری نیست.

کد خبر 608225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.