بازیکن جدید بارسا هم مصدوم شد

لیست مصدومان بارسا باز هم طولانی‌تر شد و این بار دفاع راست سابق آرسنال قادر به همراهی تیمش نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه بارسلونا تأیید کرد که هکتور بیرین، مدافع کناری جدید بارسلونا در حال انجام معاینات پزشکی بیشتر روی پای خود است و برای مدتی از میادین دور خواهد بود.

به گفته باشگاه بارسلونا، بیرین در جلسه تمرین صبح روز سه‌شنبه، از ناحیه کف پای چپ احساس ناراحتی داشته و این موضوع را به پزشک تیم اطلاع داده است.

ستاره سابق آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان راهی نیوکمپ شد تا به باشگاه دوران کودکی خود برگشته باشد. او که برای مدتی نیز در رئال بتیس بازی کرد، همواره مورد توجه سران بارسا بود و از حضورش در تیم آرسنال رضایت کافی نداشت.

بارسا مدتی به دنبال جذب سزار آزپیلیکوئتا، دفاع راست چلسی بود که البته این بازیکن پس از کش و قوس‌های فراوان اعلام کرد تمایلی به جدایی از آبی‌های لندن ندارد و قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. پس از این اتفاق، مدیران بارسلونا به دنبال یک گزینه دیگر برای سمت راست خط دفاعی خود بودند.

بیرین در طول حضور قرضی خود در رئال بتیس در سال گذشته، نشان داد که کیفیت بالایی در سطح اسپانیا دارد. او تاکنون تنها یک بار برای بارسلونا به میدان رفته اما با توجه به مشکلاتی که آرائوخو و کانده تجربه می‌کنند، ممکن است بیرین نقش مهمی در ترکیب بارسا به دست آورد. تنها کافی است که مصدومیت او جدی نباشد و بتواند خیلی زودتر از دو گزینه دیگر بارسا برای دفاع راست به میادین بازگردد.

ژولس کانده، رونالد آرائوخو، فرنکی دی یونگ و ممفیس دیپای از جمله بازیکنانی هستند که در طول تعطیلات بین‌المللی دچار مصدومیت شده‌اند. آرائوخو ممکن است جام جهانی را به دلیل مصدومیت ران از دست بدهد.

بارسلونا روز شنبه در چارچوب رقابت‌های لالیگا به مصاف مایورکا خواهد رفت و سه‌شنبه هفته آینده نیز در لیگ قهرمانان اروپا با اینتر دیدار خواهد کرد.

کد خبر 608223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.