میزبان پرقدرت استارت زد/ شاگردان ناظم‌الشریعه قافله را به تایلند باختند

تیم‌های ملی کویت و تایلند، در نخستین بازی مرحله‌ گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا از سد عمان و عراق گذشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۲ ظهر روز گذشته _سه‌شنبه پنجم مهرماه_ در سالن سعد عبدالله با انجام دو دیدار در گروه دوم به‌طور رسمی آغاز شد و پس از آن نیز دو بازی در گروه اول انجام گرفت.

نتایج دیدارهای مرحله گروهی (B) به شرح زیر است:

عراق ۲ - تایلند ۳

تیم‌های ملی عراق و تایلند از ساعت ۱۷ به‌وقت محلی در سالن سعد عبدالله مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان تایلند با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ از سد عراق گذشت؛ آن‌هم درحالی‌که عراقی‌ها نیمه‌اول را با پیروزی ۲ بر یک به پایان رسانده بودند.

طارق زیاد و مصطفی احسان برای تیم تحت هدایت سیدمحمد ناظم‌الشریعه گلزنی کردند و وراساک اسریرانگ‌پایروت، ساراووت فالپروک و جتسادا چودت برای تیم تایلند دروازه عراق را گشودند.

کویت ۷ - عمان ۲

کویت به‌عنوان میزبان این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در خانه خود نخستین دیدار مرحله‌گروهی را از ساعت ۲۰ برابر عمان آغاز کرد و توانست مقتدرانه و به آسانی پس از پیروزی ۲ بر صفر در ۲۰ دقیقه نخست، در پایان ۴۰ دقیقه عمان را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست دهد.

التاویل (دو بار) - العباسی (دو بار) - البسام - الخلیفه و الفضل هفت‌گل تیم‌ملی کویت را به‌ثمر رساندند و سامر البلوشی و خلفان المعمولی دو گل تیم‌ملی عمان را وارد دروازه میزبان کردند.

کد خبر 608172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.