تمسخر مگوایر توسط آمریکایی‌ها!

بازی‌های ضعیف هری مگوایر در تیم ملی فوتبال انگلیس که در جام جهانی قطر با آمریکا هم‌گروه است، از چشم‌ها دور نمانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی‌های ضعیف هری مگوایر در تیم ملی فوتبال انگلیس که در جام جهانی قطر با آمریکا هم‌گروه است از چشم‌ها دور نمانده است. فهرست منتقدان مگوایر بسیار فراتر از زادگاهش انگلستان است، هواداران در ایالات متحده این مدافع را به خاطر عملکرد او در جریان تساوی ۳ بر ۳ در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان مورد تمسخر قرار داده‌اند.

حتی برخی از بازیکنان سابق آمریکا در مقابل بازیکن منچستریونایتد که حضورش در تیم ملی پس از مقصر شناخته شدن روی دو گل از سه گل دریافتی سه شیرها، زیر سوال رفته است او را مسخره می‌کنند.

هرکولز گومز مدافع سابق آمریکا گفت: "لطفاً اجازه دهید هری مگوایر در برابر آمریکا در جام جهانی فیکس بازی کند."

مگوایر که پیش از عملکرد فاجعه بار مقابل آلمان، در سطح باشگاهی و تیم ملی مورد انتقاد قرار گرفته بود، هیچ کاری برای کمک به کشور خود انجام نداد و پس از اینکه گرت ساوتگیت در فیفادی ماه سپتامبر از او دفاع کرد، مربی خود را را در موقعیت ناخوشایندتری قرار داد.

با زیر سوال رفتن شانس حضور او در جام جهانی، مگوایر اکنون باید با کار دشوار دیگری روبه‌رو شود؛ بازیابی فرم خوب خود در منچستریونایتد. او در بیشتر فصل جاری در لیگ برتر نیمکت نشین بوده است. شیاطین سرخ روز یکشنبه برابر منچسترسیتی به میدان خواهند رفت.

کد خبر 608169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.