چرا رونالدو به الهلال عربستان نرفت؟

الهلال به انجام مذاکرات نقل و انتقالاتی با کریستیانو رونالدو اعتراف کرد و توضیح داد که چرا معامله با فوق ستاره منچستریونایتد انجام نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهلال به انجام مذاکرات نقل و انتقالاتی با کریستیانو رونالدو اعتراف کرد و توضیح داد که چرا معامله با فوق ستاره منچستریونایتد انجام نشد.

برنده پنج توپ طلا در تابستان به وضوح نشان داد که می‌خواهد از اولدترافورد خارج شود. مدیر برنامه او برای این بازیکن ۳۷ ساله از اسپانیا تا عربستان سعودی با تیم‌های مختلفی مذاکره کرد، اما هیچ توافقی انجام نشد و او اکنون در تلاش است تا جایگاه ثابت در ترکیب شیاطین سرخ تحت هدایت اریک تن هاخ به دست آورد. الهلال آماده بود تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به رونالدو کمک کند تا راهی برای خروج از انگلیس پیدا کند، اما محرومیت نقل و انتقالاتی که در ماه می و پس از دردسر ناشی از انتقال محمد کنو به النصر، رخ داد، باعث شد آنها در دستیابی به توافق ناکام بمانند.

فهد بن نافل، رئیس الهلال گفت: «بله، ما با رونالدو مذاکره کردیم. مشکل، پول نبود، الهلال می‌تواند ستاره‌های جهان را به عربستان و تیم خود بیاورد، مشکل ما در پرونده کنو، مرکز داوری ورزشی (CAS) بود که مانع از ثبت نام بازیکنان شد. با وجود محرومیت، مذاکره با بازیکنان را متوقف نکردیم، اما ورود به مرحله نهایی مذاکرات را تا رفع محرومیت به تعویق انداختیم.

رونالدو از زمان بسته شدن پنجره تابستانی، همچنان صحبت می‌کند و معتقد است که عربستانی‌ها متقاعد شده‌اند که می‌توانند با جاه‌طلبی‌های ورزشی و مالیِ یک بازیکن بزرگ مثل او، برابری کنند.

در حال حاضر، ملی‌پوش پرتغالی، که برای تجربه یک جام جهانی دیگر لحظه‌شماری می‌کند، در منچستر گیر افتاده است و امیدوار است در دیدار روز یکشنبه یونایتد در دربی با رقیب اصلی خود (سیتی)، دقایق بیشتری در لیگ برتر به میدان برود.

کد خبر 608166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.