مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۵ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل با ضربات شیشه، انتقال هوایی یک بیمار قلبی از داران به اصفهان، قتل هولناک در کارگاه خیاطی،کشف جسد دومین جوان اصفهانی در آبملخ، بازداشت ۲ مدیر دولتی با سرمایه میلیاردی و بازداشت منتشرکننده فیلم‌های سیاه را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _سه‌شنبه پنجم مهرماه_ به شرح ذیل است:

روز یکشنبه درگیری اراذل و اوباش با یکی از ساکنین محله کمیل تهران منجر به قتل یک جوان شد. بلافاصله بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرد. در بررسی‌ها مشخص شد درگیری بر سر مسائل پیش پا افتاده‌ای از جمله چشم در چشم شدن رخ داده بود.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی یک بیمار قلبی از داران به اصفهان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به پرونده قتل کارگر جوان کارگاه خیاطی واقع در خیابان خیام روز یکشنبه در دستور کار بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد مقتول در جریان درگیری با یکی دیگر از کارگران جان باخته است. به این ترتیب متهم به قتل شناسایی و دستگیر شد، به قتل همکار خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک نفر در پی واژگون شدن یک دستگاه خودرو در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

بیشتر بخوانید

محمدعلی داودی رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم اظهار کرد: با کمک نیروهای محلی پیکر دومین جوان غرق شده در آبملخ که به انتهای رودخانه آبملخ و در محلی صعب‌العبور رفته بود پیدا شد و به کمک نیروهای امدادی انتقال یافت.

بیشتر بخوانید

رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتا استان البرز، اظهار کرد: برابر رصد صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس فتا و اخبار و اطلاعات به دست آمده، یک صفحه غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که اقدام به انتشار عکس و فیلم‌های غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

روز گذشته فردی با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران به پنج فقره قتل عمدی اقرار کرد. این مرد میانسال در اعترافات خود اظهار کرد: از مدتی قبل با عده‌ای از آشنایان خود اختلاف پیدا کردم و از آنها کینه به دل گرفتم. برای همین آنها را به قتل رسانده و اجسادشان را در کانال آبی حوالی خیابان رازی رها کردم.

بیشتر بخوانید

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین، اظهار کرد: دو تن از مدیران دولتی در یکی از ادارات اقدام به تقلب در معامله و فروش تجهیزات کرده بودند و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 608158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.