تکذیب یک شایعه توسط دی ماریا!

آنخل دی ماریا "اخبار جعلی" که نشان می دهد او قبل از آغاز جام جهانی قطر، از یوونتوس درخواست استراحت کرده است را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنخل دی ماریا "اخبار جعلی" که نشان می دهد او قبل از آغاز جام جهانی قطر، از یوونتوس درخواست استراحت کرده است را رد کرد.

آلبی سلسته که تا کنون نتوانسته است با لیونل مسی کاپیتان خود، قهرمان جام جهانی شود، بازی های خود را در قطر مقابل عربستان سعودی در تاریخ ۲۲ نوامبر آغاز خواهد کرد. گفته می شود که دی ماریا مهاجم باتجربه آلبی سلسته به همراه هموطن و هم تیمی خود، لئوناردو پاردس، درخواست کرده اند که از بازی یووه با لاتزیو در سری آ در تاریخ ۱۳ نوامبر کنار گذاشته شوند تا بتوانند از هر گونه مصدومیت نابهنگام جلوگیری کنند، تا برای انجام وظیفه در تیم ملی، سرحال باشند.

انتظار می رود دی ماریا و پاردس در لیست لیونل اسکالونی برای حضور در جام جهانی قطر قرار بگیرند، اما آنها به دنبال این نیستند که هیچ بازی باشگاهی را در مرحله آماده‌سازی برای آن تورنمنت، از دست دهند، زیرا به اهداف باشگاهی و ملی متعهد هستند.

آرژانتین بامداد فردا چهارشنبه شش مهر در بازی دوستانه‌ای مقابل جامائیکا قرار خواهد گرفت و دی ماریا و پاردس قرار است پس از آن مسابقه به تورین بازگردند تا خود را برای دیدار یکشنبه با بولونیا در سری آ آماده کنند.

کد خبر 608106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.