نمایشگاه دفاع مقدس مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نائین گفت: نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی است.

سرهنگ دوم پاسدار محمدحسین الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگی مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج نائین برپا شد که پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی افزود: غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، علمی_پژوهشی، دفاعی_امنیتی، فضای مجازی، هنر و رسانه، ادوات و پیشرفت‌های نظامی و دیگر عرصه‌ها از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نائین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و بعد ازظهر به ویژه برای قشر نوجوان و جوان به منظور بازدید و شناخت دفاع مقدس و عرصه‌های پیشرفت آن در ناحیه مقاومت بسیج نائین پذیرای بازدید کنندگان است.

الیاسی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نایین اشاره و تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون صبحگاه مشترک نظامی، بهشت گردی و عطرافشانی مزار شهدا، رژه موتوری و خودرویی، بازسازی اعزام رزمندگان به جبهه و افتتاح نمایشگاه از برنامه های انجام شده در سطح شهرستان نائین است و برنامه‌هایی همچون افتتاح پنج پایگاه حوزه نبی اکرم (ص)، توزیع بسته‌های کمک مومنانه، زنگ ایثار، یادواره شهدا و رونمایی از اپلیکیشن شهدا اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، هفته دفاع مقدس در شهرستان نائین با ۳۰۰ عنوان برنامه در سراسر این شهرستان طبق برنامه‌ریزی و تمهیداتی که هفته‌های گذشته توسط تمام دستگاه‌ها دیده شده، در حال اجرا است.

کد خبر 608101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.