۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
تنش در اردوی پاری سن ژرمن!

لئوناردو پاردس اعتراف کرد که در پاری سن ژرمن با کیلیان امباپه هیچگونه رابطه‌ای نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لئوناردو پاردس اعتراف کرد که در پاری سن ژرمن با کیلیان امباپه هیچگونه "رابطه ای" نداشته است.

هافبک آرژانتینی در تابستان از پاری سن ژرمن جدا شد و به صورت قرضی به یوونتوس ملحق شد، با گزینه خرید ۲۲.۶ میلیون یورویی (۱۹.۵ میلیون پوند / ۲۲.۷ میلیون دلار) که در قرارداد نهایی گنجانده شده است. پاردس اکنون اعتراف کرده که با امباپه در ورزشگاه پارک دو پرنس تعامل چندانی نداشته است و در عین حال تاکید دارد که از جدایی خود از پاریسی ها، پشیمان نیست.

او در خصوص رابطه‌اش با امباپه به رسانه ESPN آرژانتین گفت: کسی نیستم که در مورد او صحبت کنم، با کسانی که با آنها رابطه داشتم ارتباط خوبی دارم، اما با آنهایی که رابطه نداشتم نمی‌توانم چیزی بگویم."

پاردس به انتقال خود به یوونتوس اشاره و اضافه کرد: تغییر باشگاه قبل از جام جهانی تصمیم سختی بود، به دلیل دوره انطباق که باید داشته باشید. فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم، دقایقی نیاز داشتم تا باری کنم و به جام جهانی قطر برسم. بهترین راه و کار درستی بود.

امباپه به دلیل ایجاد تنش در رختکن پاری سن ژرمن به تیتر یک خبرها تبدیل شده است، زیرا با نیمار بر سر اینکه چه کسی در جریان بازی مقابل مون پلیه در این فصل پنالتی بزند، بحث کرد. همچنین گفته شد که امباپه به نفوذ نیمار در رختکن تیم حسادت می‌ورزد و کریستوف گالتیه، مربی تیم، باید این حادثه را کم اهمیت جلوه می‌داد.

امباپه در تاریخ ۱ اکتبر برای بازی با نیس در لیگ ۱ به اردوی بازی پاری سن ژرمن بازخواهد گشت.

کد خبر 608097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.