مخالفت با حضور کشتی‌گیران ایران در مسابقات روسیه

پژمان درستکار سرمربی تیم‌ ملی کشتی‌ آزاد ایران، اجازه حضور حسن یزدانی و رحمان عموزاد در تورنمنت جایزه‌بزرگ روسیه را نداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که کمتر از یک‌ماه از گذشت مسابقات کشتی قهرمانی‌جهان در بلگراد صربستان بدون حضور روسیه می‌گذرد، فدراسیون کشتی روسیه در نظر دارد مسابقات جایزه بزرگ را روز بیستم مهرماه با حضور قهرمانان کشتی جهان در خاک خود برگزار کند.

بر همین اساس، این فدراسیون در نامه‌ای رسمی به فدراسیون کشتی ایران از حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز جهان به‌همراه رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان برای حضور در این مسابقات دعوت به‌عمل آورد تا به‌صورت تک‌کشتی به‌ترتیب با آرتور نایفونوف حاجی‌مراد راشیداف مبارزه کنند.

روس‌ها برای برنده این جدال‌ها پاداش یک‌میلیون روبل و برای بازنده ۵۰۰ هزار روبل جایزه در نظر گرفته‌اند که برنده معادل ۵۵۰ میلیون‌تومان دریافت می‌کند.

با این وجود کادرفنی تیم‌ملی تصمیمی برای اعزام این دو قهرمان به روسیه ندارد، چرا که باتوجه به فشار تمرینات سنگینِ پیش از حضور در مسابقات قهرمانی‌جهان و نیاز مبرم به ریکاوری، پژمان درستکار سرمربی تیم‌ملی صلاح نمی‌داند یزدانی و عموزاد در روز بیستم مهرماه بار دیگر روی تشک بروند.

کد خبر 608092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.