بلینگهام رئال مادرید را دوست دارد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ سه شنبه پنجم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* جود بلینگهام قصد دارد پیشنهاد منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و لیورپول را رد کند زیرا انتقال به رئال مادرید را به حضور در لیگ برتر ترجیح می‌دهد.

* جوردن پیکفورد دروازه بان شماره ۱ انگلیس و یان اوبلاک از اتلتیکو مادرید هر دو هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد هستند.

* جیدون سانچو از تماشای بازی شب گذشته انگلیس و آلمان صرف نظر کرد و در عوض عکسی از FIFA 23 در صفحه‌ی شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد.

* هواداران پرتغال خواهان حذف کریستیانو رونالدو از ترکیب اصلی برای دیدار مقابل اسپانیا هستند

* نقاشی دیواری پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از اینکه با نصب دیوارنگاری‌های منچستریونایتد مخدوش شد، مجدداً بازسازی شد.

دیلی تلگراف:

* دنزل دامفریس مدافع اینترمیلان از علاقه چلسی و منچستریونایتد به خودش، ابراز خوشحالی کرده است.

دیلی میرر:

* مایکل شین، هنرپیشه، یکی دیگر از سخنرانی‌های انگیزشی خود را به نمایش گذاشت. این بار برای تیم ولز، در حالی که آن‌ها آماده می‌شوند تا اولین حضور در جام جهانی را از سال ۱۹۵۸ تجربه کنند.

دیلی میل:

* سسک فابرگاس در مورد اینکه آرسن ونگر در زمان حضور در آرسنال چگونه بازیکنانش را از نظر ذهنی آزمایش می‌کرد، صحبت جالبی انجام داده است.

دیلی اکسپرس:

* پس از بی نظمی در فروش بلیت‌های مسابقه سال آینده در سیلورستون، روسای جایزه بزرگ بریتانیا از طرفداران رقابت‌های فرمول یک عذرخواهی کردند.

کد خبر 608079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.