گوگل نام قهرمان جام‌جهانی را فاش کرد!

در یکی از صفحات گوگل به طرز عجیبی نام فینالیست‌های جام‌جهانی نوشته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، موتور جست‌وجوی گوگل که یکی از پرطرفدارترین سایت‌های جهان به حساب می‌آید، برای مدتی در صفحات خود نام دو تیم را به عنوان فینالیست‌های جام جهانی که در ورزشگاه Lusail برگزار می‌شود، منتشر کرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر بیستم نوامبر آغاز خواهد شد و غول فناوری، گوگل، در یکی از صفحات خود مطلبی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هوش مصنوعی قدرتمند آن ظاهراً از آینده با خبر است. نمی‌دانیم این یک خطای احمقانه یا یک پیش گویی بزرگ است؛ اما گوگل نام دو تیم فینالیست جام جهانی را منتشر کرد.

افرادی که به دنبال پرس و جو درباره رویدادهایی که در آینده در ورزشگاه Lusail برگزار می‌شود، بودند برای لحظاتی ملاحظه کردند که در آینده نام فینالیست‌های جام جهانی در گوگل نوشته شده است.

در یک مدت زمانی کوتاه، اگر "رویدادهای ورزشگاه Lusail" را در گوگل جست جو می‌کردید، در بین پاسخ‌های شما شش بازی مرحله اول جام جهانی را که در آن ورزشگاه برگزار می‌شد، یک بازی مرحله یک شانزدهم نهایی، یک چهارم نهایی، یکی از نیمه نهایی‌ها و فینال را نشان می‌داد. افشای غافلگیرکننده درست در آخرین بازی ظاهر شد، زیرا گوگل ادعا کرد که دیدار فینال بین برزیل و فرانسه برگزار خواهد شد.

ساعاتی بعد، گوگل این خطا را تصحیح کرد و در میان نتایج جست‌وجوی "رویدادهای استادیوم Lusail" برزیل و فرانسه دیگر ظاهر نشد. شش دیداری که تأیید شده است، شامل آرژانتین و عربستان سعودی (بیست‌ودوم نوامبر)، برزیل و صربستان (بیست‌وچهارم)، آرژانتین و مکزیک (بیست‌وششم)، پرتغال و اروگوئه (بیست‌وهشتم)، عربستان سعودی و مکزیک (سی‌ام) و کامرون و برزیل (دوم دسامبر) در ورزشگاه Lusail برگزار می‌شود.

با توجه به کیفیتی که برزیل و فرانسه در تیم ملی از خود نشان داده‌اند، فرض فینالیست شدن این دو تیم اصلاً عجیب نیست. با این حال باید صبر کرد و دید آیا پیشگویی جام جهانی درباره این قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحیح خواهد بود یا خیر.

کد خبر 608061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.