افزایش ۴۸ درصدی تردد در محورهای منتهی به مشهد مقدس/ تردد در همه محورها روان است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تا روز گذشته _دوشنبه، چهارم شهریورماه_ تردد در محور نیشابور به مشهد، قوچان به مشهد، تربت حیدریه به مشهد و تربت جام به مشهد روان بوده است.

ایمان محرابی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های منتهی به مشهد مقدس اظهار کرد: تا روز گذشته _دوشنبه، چهارم شهریورماه_ تردد در محور نیشابور به مشهد تردد روان بوده است. همچنین در محورهای قوچان به مشهد، تربت حیدریه به مشهد و تربت جام به مشهد نیز شاهد تردد روان بودیم.

وی با بیان اینکه هیچ مشکل جوی خاصی در این محورها گزارش نشده است، افزود: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی پیش بینی شده که منجر به کاهش شعاع دید در هنگام رانندگی می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تردد در استان خراسان رضوی از ابتدا تا سوم مهرماه، ۴۸ درصد افزایش یافته است. افزایش تردد در محور نیشابور به مشهد ۴۶ درصد، محور چناران به مشهد ۶۱ درصد و محور تربت حیدریه به مشهد ۲۱ درصدبوده است.

محرابی نیا افزود: همچنین از ابتدا تا سوم مهرماه یک میلیون و ۸۳۲ هزار وسیله نقلیه در کل کشور تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افزایش ۱۵ درصدی داشته است. در روز سوم مهرماه، یک میلیون و ۶۸۴ هزار وسیله نقلیه در کشور تردد داشته که نسبت به روز دوم مهرماه، کاهش پنج درصدی داشته است.

وی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای شمالی نیز روان است. بارش پراکنده باران پدیده جوی برخی از راه‌های مواصلاتی استان گیلان بوده است.

کد خبر 608025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.