شمسایی: همه‌چیز به‌خوبی برای ایران پیش می‌رود/ جوانان تیم‌ملی روزی نام‌دار خواهند شد

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: همه‌چیز ایده‌آل است، تیم در آرامش کامل به‌سر می‌برد و برای تقابل‌های جذاب و دیدنی در مسابقات آسیایی آماده می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ از پنجم مهرماه در کویت آغاز می‌شود و تیم‌ملی فوتسال کشورمان به‌عنوان مدعی قهرمانی در ۱۲ دوره از ۱۵ دوره جام قاره‌کهن، باید به‌مصاف رقبای خود برود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ایران در فاصله دو روز مانده تا اولین دیدار تیم‌ملی، اظهار کرد: همه‌چیز ایده‌آل است، تیم در آرامش کامل به‌سر می‌برد و تمرینات به‌خوبی انجام می‌شود. با تمهیداتی که سرپرست تیم‌ملی در نظر گرفته‌اند، حسین طیبی و مسلم اولادقباد نیز به جمع ما اضافه می‌شوند.

وی افزود: همه‌چیز دست‌به‌دست می‌دهد تا با پشت‌سر گذاشتن بهترین شرایط، برای تقابل بسیار جذاب و دیدنی در مسابقات آسیایی آماده می‌شویم. از نگاه ما فکر می‌کنم بازیکنانی که حقشان بود به مسابقات آسیایی راه پیدا کردند، امیدوارم خانواده فوتسال بداند که این تیم برای همه است و برای وحید شمسایی شخصاً نیست.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: بعد از اتفاقی که افتاد و مصطفی نظری مربی دروازه‌بانان به‌همراه یکی از بازیکنان ارزشمند کشورمان از ما جدا شدند، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا اصغر قهرمانی یکی از بازیکنان اسبق و مربی اسبق تیم‌ملی به جمع ما اضافه شود.

وی گفت: فراموش نکنیم این جوانانی که امروز میانگین سنی‌شان بین ۲۵ تا ۲۶ سال رسیده، مقدمه‌ای برای یک شروع جدید برای نسل بعدی است و امیدوارم بتوانند جای پای بزرگان بگذارند.

شمسایی با بیان اینکه همه آسیا سراغ بهترین‌های آسیا را در گذشته می‌گرفتند و تمام آن بازیکنان قدیمی روزی به‌جای بازیکنان دیگر آمدند، اظهار کرد: جامعه فوتسال ما باید این موضوع که جوانان ما با تمام وجود تلاش می‌کنند تا افتخارآفرین باشند، احترام بگذارد؛ آنچه که برای من حائز اهمیت است، نظم، انضباط و هدفمند بودن کار بوده است و تنها به فوتسال نگاه کردم و مطئن هستم این جوانان آمده‌اند کار بزرگی انجام بدهند.

کد خبر 607971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.