عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم مهرماه

در این بسته خبری از افزایش بودجه آتش‌نشانی گرگان تا فرسودگی حمل‌ونقل یاسوج و اجرای طرح پلمب کارگاه‌های بازیافت غیرمجاز زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افزایش بودجه آتش‌نشانی گرگان به ۱۴ برابر

موسی‌الرضا صفری، مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: امسال با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان، بودجه سازمان آتش‌نشانی این شهر نسبت به سال قبل ۱۴ برابر افزایش یافت و به ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید که ۱۰ میلیارد تومان از این بودجه صرف خرید تجهیزات آتش‌نشانی خواهد شد.

۵۲۵ تاکسی و اتوبوس یاسوج قابل تردد نیست

عبدی دانش مقدم، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج از غیرقابل تردد بودن ۵۲۵ تاکسی و اتوبوس یاسوج خبر داد.

اجرای طرح پلمب کارگاه‌های بازیافت غیرمجاز

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند گفت: برخی افراد برای بازیافت انواع زباله در محدوده شهر و بدون مجوز اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های غیرمجاز می‌کنند که موجب افزایش سرقت در شهر و بروز مشکلات بهداشتی و زیست‌محیطی برای شهروندان شده است.

برخورد قانونی با متخلفان ناوگان حمل‌ونقل بروجرد

فردین گودرزی، مدیر سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان، نظارت دقیق بر عملکرد تاکسیرانان و ناوگان حمل‌ونقل عمومی به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

نصب گلدان‌های بتنی در فضای سبز شهرکرد

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: کوچه مسجد جامع با نصب گلدان‌های بتنی مزین شده است.‌

جمع‌آوری ۶۰ تن نخاله ساختمانی در زرند

علی ضیاالدینی، شهردار زرند گفت: روزانه بالغ بر ۶۰ تن انواع نخاله ساختمانی و فاضلاب شهری جمع‌آوری و به خارج از شهر منتقل می‌شود.‌

ثبت بیش از دو هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک از ثبت دو هزار و ۱۹۴ تماس با سامانه ۱۳۷ طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.‌

کد خبر 607961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.