«استیون کینگ» دوباره در صدر پرفروش‌ها نشست

استاد ژانر وحشت و خالق کتاب‌های تعلیق‌آمیز با جدیدترین کتابش دوباره عنوان پرفروش‌ترین کتاب را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از آسوشیتدپرس، استیون کینگ با انتشار کتاب جدیدش «افسانه پریان» که توسط انتشارات اسکرایبنر و در ۶۰۸ صفحه منتشر شده پرفروش‌ترین کتاب یواس‌ای تودی شده است. این کتاب موفق شد تا کتاب‌هایی چون «با ما تمام می‌شود» و «وریتی» نوشته کالین هوور و «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دلیا اونز را که عنوان پرفروش‌های تابستانی را داشتند، از رأس پرفروش‌های کتاب عقب براند.

«افسانه پریان» بیست و ششمین رمان کینگ است که کتاب شماره یک پرفروش‌های آمریکا در سایت یواس‌ای تودی می‌شود و هشتادو دومین کتاب اوست که وارد فهرست پرفروش‌ها شده است. این کتاب اکنون در سایت پرفروش‌های آمازون در ردیف هشتم جای دارد و دومین کتاب پرفروش ژانر فانتزی است.

رمان جدید کینگ درباره یک پسر ۱۷ ساله به نام چارلی است که به نظر می‌رسد یک دانش‌آموز معمولی دبیرستانی باشد اما در واقع او در دنیایی موازی در حال پیش بردن نبرد بین خیر و شر است.

این‌نویسنده در این رمان در دو جهان سیر می‌کند یکی دنیای شر با غول‌های آدمی‌خوار، زامبی‌های الکتریکی، دوئل‌های تا سر حد مرگ و یک حاکم ظالم و در دنیای خیر یک شاهزاده خانم عادل و یک پسر هستند که می‌توانند دل خوانندگان وی را به دست آورند.

منتقد یواس‌ای تودی با دادن امتیاز ۳.۵ از چهار به این کتاب می‌گوید این نویسنده استعداد خود را به دنیای افسانه‌ها هم آورده و آنقدر در این کار موفق است که شما را در کنار برادران گریم قرار می‌دهد و البته از خلق هیچ نوع ترس و وحشتی هم کوتاهی نمی‌کند.

استیون کینگ که چند روز پیش (بیست و یکم سپتامبر) ۷۵ ساله شد به عنوان سلطان وحشت شناخته می‌شود و خالق رمان‌هایی در ژانر وحشت، داستان‌های ماوراء‌الطبیعی، تعلیق‌آمیز، جنایی، علمی-تخیلی و فانتزی است. از کتاب‌های وی در مجموع بیش از ۳۵۰ میلیون نسخه فروخته شده و فیلم‌ها، سریال‌ها و مجموعه‌های کوتاه متعددی با اقتباس از آنها ساخته شده است. کینگ تاکنون ۶۴ رمان نوشته که هفت عنوان از آنها با نام مستعار ریچارد باخمن به بازار آمده است. وی خالق چندین مجموعه داستان کوتاه و کتاب غیرداستانی هم بوده است. شمار داستان‌های کوتاه او به بیش از ۲۰۰ عنوان می‌رسد که در مجموعه‌های متعددی گرد آمده‌اند.

وی امسال دو کتاب در دست چاپ داشت که شامل «افسانه پریان» و «وظیفه نهایی گویندی» می‌شود. وی یک کتاب دیگر در دست تکمیل شدن دارد.

«افسانه پریان» در ژانر فانتزی سیاه، ششم سپتامبر منتشر شده و ظرف ۲۰ روز این جایگاه را کسب کرده است. هفته پیش اعلام شد پل گرینگراس فیلمساز بریتانیایی که خالق مجموعه «جیسون بورن» است قصد دارد فیلمی اقتباسی از این رمان تازه منتشر شده بسازد.

کد خبر 607960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.