پیشنهاد کانتونا توسط منچستریونایتد رد شد!

اریک کانتونا فاش کرد که پیشنهاد بازگشت به منچستریونایتد را به عنوان «مدیر باشگاه» داشته است، اما این پیشنهاد توسط اد وودوارد رد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اریک کانتونا فاش کرد که پیشنهاد بازگشت به منچستریونایتد را به عنوان «مدیر باشگاه» داشته است، اما این پیشنهاد توسط اد وودوارد رد شده است.

این بازیکن افسانه‌ای فرانسوی که پنج سال به یاد ماندنی را در اولدترافورد به عنوان بازیکن گذراند، در هنگام گرایش به پستی که باعث می‌شد او از زمین فوتبال دور شود، از حمایت سر الکس فرگوسن برخوردار بود. با این حال، او توسط هیئت مدیره‌ای که همچنان با مخالفت شدید طرفداران روبرو می‌شود، مورد تأیید قرار نگرفت. خانواده گلیزر بار دیگر با فراخوان‌هایی برای فروش منچستریونایتد مواجه شده‌اند.

کانتونا گفت: " سال گذشته، من به باشگاه پیشنهاد دادم که راه خود را تغییر دهد. اد وودوارد در بازاریابی عالی است اما در فوتبال مباحث فوتبال عالی نیست. یونایتد باید یک رئیس کل داشته باشد و سپس یک رئیس بازاریابی و سپس یک مدیرعامل در فوتبال داشته باشد. او به اتلتیک گفت، که همه فوت و فن فوتبال را می‌داند. بنابراین من به آنها پیشنهاد دادم که رئیس باشگاه باشم.

وی در این‌بار ه بیشتر توضیح می‌دهد: "من چند بار با او ملاقات کردم. اما آنها پیشنهاد من را نپذیرفتند! من هنوز فکر می‌کنم منچستریونایتد باید من یا شخص دیگری را برای هدایت امور تیم فوتبال داشته باشد. باید کسی از باشگاه باشد که فوتبال و باشگاه را بشناسد. اما آنها نخواستند من مدیرعامل باشگاه باشم و هواداران باید بدانند که من رفتم و به منچستر سفر کردم تا به آنها فرصت موفقیت در دهه‌های بعدی را بدهم و آنها این را نمی‌خواستند."

کانتونا در ادامه توضیح داد که مربی سابقش چگونه از پیشنهاد او حمایت کرده است: "ابتدا با سر الکس فرگوسن ملاقات کردم تا این را به او بگویم و بدانم در مورد آنچه فکر می‌کند. الکس گفت فکر می‌کنم این ایده خوبی است. او من را به آقای وودوارد معرفی کرد. احساس گناه می‌کردم که سعی نکردم به این باشگاه کمک کنم تا بهتر شود، اما آنها این را نمی‌خواهند. این انتخاب آنهاست. اما من شانس خودم را امتحان کردم."

گلیزرها هنوز شیاطین سرخ را برای فروش قرار نداده‌اند، اما افرادی مانند مایکل نایتون، که در گذشته به خرید باشگاه نزدیک شده بود، و سر جیمز رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، علاقه خود را برای انجام مذاکرات برای تصاحب منچستریونایتد ابراز کرده‌اند..

کد خبر 607957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.