توزیع ۹۰۰۰ تن آسفالت در معابر پردیسان قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از توزیع ۹ هزار تن آسفالت در معابر پردیسان طی شش ماهه نخست سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در منطقه هشت برای توزیع آسفالت، اظهار کرد: با پیگیری و تلاش همکاران، در شش‌ماهه نخست سال در مجموع ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای روکش آسفالت معابر حدود ۸۴۰۰ تن آسفالت توسط معاونت امور زیربنایی منطقه استفاده شده است و ۶۰۰ تن نیز جهت ترمیم و لکه‌گیری در سطح منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به معابر آسفالت شده در این دوره زمانی، تصریح کرد: روکش آسفالت معابری همچون بلوار ابوطالب، خیابان استقلال، خیابان موتلفه، فرعی‌های خیابان زاگرس و قسمتی از بلوار غدیر انجام شده است.

علی‌اکبری هزینه اجرای آسفالت در شش‌ماهه نخست سال را ۱۲۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در نیمه دوم سال نیز اجرای پروژه‌های روکش آسفالت ادامه خواهد داشت و شش هزار تن آسفالت با هزینه‌ای بالغ‌بر ۸۴ میلیارد ریال برای شش ماهه دوم سال در نظر گرفته شده است.

کد خبر 607947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س م IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    تمام پیاده روهای کوچه ها و خیابان های موتلفه و استقلال همچنان خاکی هستن،خواهش میکنم رسیدگی کنید