فعالیت «ناظرین شهر خورشید» در مشهد

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: طرح «ناظرین شهر خورشید» جهت خدمت‌رسانی بیشتر به زائران حضرت رضا (ع) و به‌منظور بازرسی از اصناف منطقه ثامن با همکاری سازمان صمت در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین باغگلی در خصوص اجرای طرح «ناظرین شهر خورشید» اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های طرح «فرهنگ میزبانی» برای میزبانی هر چه بهتر از زائران امام مهربانی‌ها، طرح ناظران شهر خورشید ویژه اصناف است.

وی ادامه داد: طرح «ناظرین شهر خورشید» در قالب نظارت مردمی بر اصناف و کسبه اطراف حرم‌مطهر رضوی و منطقه ثامن برگزار می‌شود؛ همچنین در این طرح نظارت به کلیه اقشاری که در حال خدمت‌رسانی به زائر هستند نیز انجام خواهد شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه برای طرح «ناظرین شهر خورشید» در ابتدا فراخوانی اعلام و در بین تشکل‌های مختلف شهر و هیئت‌های مذهبی توزیع شد، تصریح کرد: در این فراخوان از افرادی که تمایل به همکاری و خدمت به زائران امام رضا (ع) را داشتند، دعوت به عمل آوردیم.

وی افزود: طرح «ناظرین شهر خورشید» با مشارکت سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی و مجموعه تشکل‌های عهد همدلی در پنج روز پایانی ماه صفر در حال اجرا است.

باغگلی خاطر نشان کرد: نظارت‌ها و انواع بازرسی تا ساعت ۲۴ روز شهادت امام رضا (ع) در اطراف حرم‌مطهر با حضور داوطلبانه این افراد انجام خواهد شد و طرح «ناظرین شهر خورشید» در چهار محور منتهی به حرم و همچنین محدوده شارستان به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: پس از پایان این طرح، در سایر ایام سال از جمله دهه کرامت و نوروز نیز طرح «ناظرین شهر خورشید» اجرا خواهد شد.

کد خبر 607922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.