امدادرسانی به بیش از ۲۰ هزار آسیب‌دیده در ۶ ماه نخست سال

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۸۴۶ آسیب‌دیده ناشی از ۱۹۵۰ حادثه به وسیله ۲۴۳۱ تیم عملیاتی این جمعیت طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، اظهار کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری، به ۱۹۵۰ حادثه با ۲۰ هزار و ۸۴۶ آسیب‌دیده امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به حوادث تحت پوشش این جمعیت در مدت مذکور، افزود: در این بازه زمانی ۹۶۶ حادثه جاده‌ای، ۴۶۲ خدمت حضوری، ۲۱۵ حادثه شهری، ۱۷۱ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۶۵ حادثه کوهستان، پنج حادثه ریزش آوار، یک حادثه ریلی، ۳۷ حادثه سیل و آب‌گرفتگی، دو حادثه طوفان، دو حادثه آتش‌سوزی جنگل و مراتع و شش حادثه دریایی و ساحلی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به تعداد نجات‌یافتگان مدت مذکور، تصریح کرد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، ۱۷۲۱ نفر نجات یافتند که از این تعداد ۱۲۳۴ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند و ۴۸۷ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

انجام ۱۰۳ عملیات رهاسازی توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر

وی اضافه کرد: ۷۶۷۶ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر در قالب ۷۶۷۶ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۱۷۱۶ دستگاه خودروی امدادی آمبولانس در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت ۱۰۳ عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور، میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع ۰۸:۰۱ و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع‌رسانی به این جمعیت ۱۰:۵۶ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۱۶:۳۰ بوده است.

کد خبر 607908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.